پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1396 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 21825

دیدار دکتر سیدضیاء هاشمی با خانواده شهید حججی/تصاویر

دکتر سید ضیاء هاشمی گفت: شهید محسن حججی دانش آموخته یکی از مراکز جامع علمی کاربردی و از خانواده آموزش عالی بود و شهادت ایشان نشان دهنده حضور روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ماست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست کهگیلویه وبویراحمدی  وزارت علوم، تحقیات و فناوری با حضور در منزل خانواده شهیدمدافع حرم محسن حججی در نجف آباد اصفهان با والدین این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای جنوب ، دکتر سید ضیاء هاشمی در این دیدار گفت: شهید محسن حججی دانش آموخته یکی از مراکز جامع علمی کاربردی و از خانواده آموزش عالی بود و شهادت ایشان نشان دهنده حضور روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ماست.

وی با اشاره به حضور شهید محسن حججی در اردوهای جهادی گفت: این شهید سرافراز در کنار فراگیری علم و دانش، از دوران جوانی خدمت به هموطنان ایران اسلامی را از اولویت های خود قرار داده بود و به کشور و مردم خود عشق می ورزید.

سرپرست وزارت علوم افزود: شهید محسن حججی که به عنوان مدافع حرم اهل بیت (ع) به مبارزه با گروهگ تروریستی داعش برخاسته بود، در واقع راه شهادت حضرت امام حسین (ع) سالار شهیدان را برگزیده بود و شهادت این شهید بزرگوار شهادت حسین گونه بود.

دکتر هاشمی گفت: مردم ایران اسلامی به خانواده شهید محسن حججی افتخار می کنند که چنین فرزندی را تربیت کردند و در شهادت ایشان نیز، زینب گونه، صبر، استقامت و پایداری کردند.

 

سرپرست وزارت علوم گفت: وظیفه خود می دانیم خون این شهید والا مقام را پاس داشته و با پایبندی به ارزش های اسلامی و اخلاقی، راه ایشان را در دفاع از حریم اهل بیت در عرصه فکر و اندیشه ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: شهادت شهید حججی به عنوان یک دانش آموخته دانشگاه برای دانشگاهها افتخار آفرین است و میزبانی از چنین جوانانی به دانشگاهها هویت و شخصیت می بخشد.

دکتر هاشمی در پایان این دیدار با اشاره به استجابت دعای خانواده شهدا از سوی خدواند، از والدین شهید حججی در خواست کرد برای مسئولان کشور بویژه مسئولان آموزش عالی دعا کنند.

گفتنی است دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم در سفر یک روزه خود به اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید و با مسئولان آنها دیدار کرد.بویرنیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت