پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1396 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 21834

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

واگذاری ۷۰۰ پنل خورشیدی قابل حمل به خانوارهای عشایری تا پایان سال جاری

راهزادی گفت:توجه خاصی به مناطق عشایری برای برق‌رسانی از طریق پنل‌های خورشیدی قابل حمل را دردستور کار داریم.

۷۰ نیروگاه خورشیدی ثابت یک کیلو واتی در مناطق عشایری و سخت‌گذر استان کهگیلویه و بویراحمد نصب شد.

به گزارش صدای جنوب مدیرعامل شرکت برق استان با بیان اینکه تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار عشایری استان از طریق پنل‌های خورشیدی قابل حمل برق‌دار می‌شوند گفت: طبق موافقت‌نامه مبادله شده با توانیر برق‌رسانی به خانوارهای عشایری از طریق واگذاری پنل‌های خورشیدی در دستور کار قرار گرفت که به دلیل استاندارد نبودن پنل‌ها این مصوبه ناقص ماند و اجرایی نشد.

داود راهزادی افزود: پنل‌های خورشیدی توسط سازمان‌های نظارتی به دلیل اشکالات فنی غیر استاندارد تشخیص داده شد و به همین دلیل سال گذشته نتوانستیم پنل‌های خورشیدی را به خانوارهای عشایری واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه امسال سهمیه واگذاری ۷۰۰ پنل خورشیدی قابل حمل به خانوارهای عشایری را در دستور کار داریم، گفت: برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم این مهم تا پایان سال اجرایی شود.

راهزادی با بیان اینکه برق‌رسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار جزو اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق است، افزود: در کنار برق‌رسانی به این روستاها توجه خاصی به مناطق عشایری برای برق‌رسانی از طریق پنل‌های خورشیدی قابل حمل را داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:۵۷۴ خانوار در مناطق سخت‌گذر و عشایری این استان با اجرای شبکه برق و انرژی‌های نو و نیروگاه‌های خورشیدی از نعمت برق برخوردار شدند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت