پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1396 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 21843

گزارش کامل مراسم نمازجمعه سرفاریاب؛

از حضور میهمان خاص تا انتقاد حجت الاسلام پژمان به مدیرانی که از کارهای فرهنگی بیزارند

خطیب نماز جمعه سرفاریاب اظهارداشت:بعضی ازمدیران در بخش سرفاریاب از کارهای فرهنگی بیزارندو شرکت نمی کنندوبعضی را اصلامردم نمی شناسند چون در هیچ جایی مشاهده نمی شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نمازجمعه عبادی وسیاسی این هفته سرفاریاب به امامت سیدفرج الله پژمان امام جمعه این شهر برگزارشد .
خطیب نمازجمعه سرفاریاب در خطبه اول به فواید ایمان داشتن اشاره وافزود :ایمان داشتن لغزش هارا می پوشاند وکارها را اصلاح می کند زیرا ایمان داشتن محبوبیت در دلها به وجود می اوردودر اجتماع اثرات فراوانی می گذارد ومشمول تشکرالهی می گردد .
وی افزود: کسانیکه ایمان واقعی به خدا دارند علیرغم همه مشکلاتى که سر راه آنها وجود دارد با آرامش کامل روحی بدون هیچ ترس و ناراحتی ان مشکلات را از سر راه خود برداشته و فراز و نشیب هاى زندگى را طى می کند تا به سر منزل مقصود برسند و به همین دلیل چنین افرادی هرگز دچار بیماری‏های روحی و روانی که معمولاً افراد بی ایمان گرفتار می‏شوند، نخواهند شد.
پژمان تصریح کرد:کسانی که با خداارتباط دارند و درنمارجمعه وجماعت شرکت دارند شاد وبانشاط هستند .
سیدفرج الله پژمان در خطبه دوم با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت کشتار شماری ازمردم بی دفاع توسط رژیم شاهنشاهی درهفده شهریور عنوان کرد: این روز ،روزحماسه ملت ایران است؛ روزی که در آن، خون های بسیاری بر زمین ریخته شد و از ثمره آن، درخت تنومند جمهوری اسلامی به بار نشست و مردم دلیر و شجاع، جوانان غیور و با ایمان، مرد و زن، و پیر و جوان، همه و همه در این روز چون سیلی خروشان به خیابان ها جاری گشته و بر ضد رژیم پهلوی شعار دادند و مخالفت آشکار خود را اعلام داشتند.
وی ادامه داد:مردم ما به قیام های خود می توانند ظلم ها را ازبین ببرند وباید این روز را گرامی بداریم و در پاس داشت خون پاک شهیدان والا مقام آن بکوشیم.
پژمان ضمن تبریک عید غدیر ودعوت مردم درجشن با شکوه روز شنبه در سرفاریاب به اهداف پیامبراز خطبه غدیراشاره واظهارداشت :هدف از خطبه غدیر نتیجه گیری از زحمات ۲۳ساله وتعیین جانشین برای ادامه این راه بود . امام جمعه سرفاریاب افزود عید غدیر اکمال دین و اتمام نعمت و رضایت خداوند سبحان در بیان حق و حقیقت و اتمام حجت بر مردم است و حفظ دائمی اسلام وترسیم خط مشی اینده مسلمین تا اخردنیا خواهد بود.
خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب دردیدار با فرماندهان و مسیولان پدافند هوایی بیان داشتند :نسخه علاج بخش مشکلات به کارگیری نیروی توانمند،مومن،پاک وشجاع واین در واقع هشداری برای همه مسئولان می باشد.
پژمان با خطاب قراردادن مسئولان عنوان کرد :مسوولان توجه بیشتری به جوانان تحصیل کرده داشته ونسبت به انها بی تفاوت نباشند .
پژمان درادامه باتذکربه مدیران دربخش سرفاریاب عنوان کرد:بعضی ازمسیولان در بخش از کارهای فرهنگی بیزارندوشرکت نمی کنندوبعضی را اصلامردم نمی شناسند چرا که در هیچ جای مشاهده نمی شوند ودر جهت اطلاع همه عزیزان عرض نمایم مسیولان وظیفه خدمت رسانی دارند واین مردم لایق خدمتند.
وی ادامه داد:دستگاه های نظارتی ضعیف یا اصلا نظارت نمی کنندهر مسوولی که وظیفه خدمت گذاری را انجام ندهد مجبورهستم در تریبون با بردن نام تذکرلازم داده شود وامیدوارم مسوولان استانی نظارت بیشتری کنند .
حطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به اینکه چندبار هست که از همین تریبون بحث ضعیفی خط تلفن واینترنت را به گوش مسوولین می رسانیم ولی کمافی سابق خراب ودر در حال حاضر بدتر شده مسولین بیایندوجوابگوی مردم باشند .
حجت لاسلام پژمان جنایات بوداییان میانمار علیه مسلمانان را محکوم کردوخواستار حمایت مسلمین از اقلیت مسلمان در این کشور شد.

*نمازجمعه این هفته سرفاریاب میهمان ویژه ای داشت و آن نیز خلبان علی اکبراندیشه ازفرزندان روستای نهم  بخش سرفاریاب بود که امام جمعه حضورایشان راخیرمقدم گفت و برایشان در دفاع از مرزوبوم ایران اسلامی ارزوی موفقیت نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت