پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1396 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 21971

در نشست ستاد شئون فرهنگی عنوان شد:

انتقاد رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از بی توجهی مسئولان به برنامه های فرهنگی

نشست ستادشئون فرهنگی فرصت خوبی بود تا رییس اداره تبلیغات اسلامی از عملکرد برخی مسیولان درزمینه نشست های فرهنگی انتقاد نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه صبح امروز در نشست ستاد شئون فرهنگی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان  برگزار شده بود، مهمترین رسالت مسئولان را تنظیم شعائر الهی دانست و اظهار داشت: متأسفانه حضور مدیران در مراسمات ملی و مذهبی و نشست‌های هماهنگی این برنامه‌ها بسیار ضعیف است.

به گزارش صدای جنوب ،حجت السلام حسینی طلب افزود: گاهی برای حضور مسئولان در ستاد شئون فرهنگی متوسل به امام جمعه می‌شویم تا نشست مربوطه در دفتر امام جمعه برگزار شود یا برخی مدیران فقط زمانی که نشست در فرمانداری برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

حسینی‌طلب، افزود: این عیب است که مدیر و مسئول صرفاً از ترس امام جمعه یا فرماندار خود را ملزم به شرکت در یک نشست فرهنگی کند.

وی، ادامه داد: این رویه باید تغییر کند اگر تغییر پیدا نکند اول خوشان ضرر می‌بینند بعد دود این بی‌توجهی به فرهنگ به چشم خانواده و جامعه می‌رود.

حسینی‌طلب افزود: محرم اگر چه ماه غم و اندوه اهل بیت(ع) است و ظلم بزرگی به اسلام رفت اما قیام امام حسین(ع) اسلام را بیمه کرده است.

این مسئول،فضاسازی شهر متناسب با ایام سوگواری محرم را ضروری خواند و گفت: اتاق اصناف و شهرداری نسبت به این امر اقدام کنند.

وی، محرم را فرصتی برای تبیین معارف امام حسین(ع) دانست و گفت: نباید این مناسبت صرفاً به گریه و عزاداری محدود شود، باید درس گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت