پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1396 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 21978

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرداخت مطالبات سال ۹۵ خانواده معظم شهدا آغاز شد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت مطالبات سال ۱۳۹۵ خانواده معظم شهدا با اولویت استان‌های محروم و کمتر برخوردار خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران،حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به وعده پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: در ادامه پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا که در دولت یازدهم اجرایی شد پرداخت مطالبات سال ۱۳۹۵ خانواده معظم شهدا در ۲۰ استان کشور از نیمه شهریور ماه سال جاری آغاز شد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اولویت استان‌های محروم و کم برخوردار در پرداخت معوقات افزود: پرداخت مطالبات خانواده معظم شهدا در ۲۰ استان سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، کردستان، گلستان، لرستان، کرمانشاه، اردبیل، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مرکزی، شهرستان‌های استان تهران، زنجان، قزوین، البرز و یزد آغاز شده است و مطالبات این عزیزان در سایر استان‌ها نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: عدم پرداخت مطالبات ایثارگران در طول سال‌های گذشته باعث نارضایتی ایثارگران شده بود و در همین راستا و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط بنیاد معوقات سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۲ خانواده‌های معظم شهدا که در دولت‌های مختلف به علت بار سنگین مالی پرداخت نشده بود، در دولت تدبیر و امید پرداخت شد. همچنین مطالبات سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز پرداخت شد که مجموع معوقات و مطالبات پرداخت شده در دولت یازدهم بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت