پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1396 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 22007

مابدهکاریم به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند/

دومین همایش بزرگداشت «حسین پناهی» در شهر سوق برگزار شد

دومین همایش بزرگداشت حسین پناهی باعنوان «افلاطون کنار بخاری» برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دومین همایش بزرگداشت زنده یاد حسین پناهی باعنوان «افلاطون کناربخاری»با حضور مسیولان استانی و شهرستانی و مشارکت گسترده مردم ،شامگاه دوشنبه در جوار آرامگاه این هنرمند در شهر سوق برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی در این مراسم گفت:این همایش برای بزرگداشت حسین پناهی هنرمند فقید استان برگزارشده واستقبال از این همایش نشان دهنده علاقه مردم به شخصیت حسین پناهی پس از۱۳ سال درگذشت ایشان می باشد.
سیدایرج کاظمی جو با اشاره به بیست شهریورروزسینما گفت:درعرصه هنر افتخارات زیادی در این شهرستان واستان داریم و وبایدبه داشته هامون افتخارکنیم و مرده پرست نباشیم و حرمت زنده هاراپاس بداریم.
کاظمی جو ادامه داد:هنرمندانی که باکارهای شایسته موفقیت برای استانمان کسب کردند مایه افتخار هستند و بیشتر این هنرمندان حسین پناهی رالگوی خود می دانند.

***
فرماندار کهگیلویه نیز درسخنان کوتاهی گفت :ماایرانی ها تا زمانی کسانی دربین ماهستندقدرشان رانمیدانیم وبه انها توجه نمی کنیم وحسین پناهی یکی ازهمان شخصیت هاست که تازنده بودشناخته شده نبود.
علی پوزش افزود:پناهی درتهران ومیان هنرمندان شناخته شده بوداما در استان و شهرستان زادگاهش کمترشناخته شده بود.
وی ساختار فیزیکی ،لهجه خاص وخلوص این هنرمند را ویژگی هایی دانست که در ماندگاری اش تاثیرزیادی داشته است وروزبه روز برمحبوبیت و شناخت بیشتر مردم از ان کمک می نماید.

پوزش بابیان اینکه حسین پناهی متعلق به ایران اسلامی است برگزاری چنین همایشی را در شناساندن شخصیت این هنرمندوشاعر پرآوازه موثر دانست واز اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه در این زمینه قدردانی نمود.
***
هادی محقق کارگردان مطرح سینما نیز شناخت حسین پناهی را کارساده ای ندانست.
وی ویژگی های این هنرمند را منحصر به فردبیان کرد.
***
امام جمعه سوق نیز اظهارداشت:حسین پناهی قبل و بعدازوفاتش مظلوم واقع شده است ومابه این هنرمند بدهکاریم.
حجت الاسلام کیانی اصل باانتقاد از وعده های بدون عمل درزمینه احداث یادمان حسین پناهی گفت:شاید وصیت حسین پناهی در قرارگرفتن آرامگاهش درسوق در جهت شناساندن این منطقه وتوجه به این مردم بوده است ولی مسیولان بدان تاکنون توجهی نکرده اند.
کیانی اصل گفت: مابه امثال شهیدطیب و حسین پناهی بدهکاریم و نباید درجهت شناساندن انها فقط به برگزاری چنین مراسم هایی بسنده کنیم.
امام جمعه سوق از تلاش های مجموعه اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه در برگزاری این مراسم قدردانی نمود.

خبر درحال تکمیل است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت