پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1396 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 22023

دلایل تاجگردون برای بی فایده بودن سفر وزیر ورزش به کهگیلویه وبویراحمد

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای کهگیلویه و بویراحمد نداشت چرا که نیمی از وقت وزیر صرف جابه جایی و عبور از گردنه‌ ها در استان شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلامرضا تاجگردون در نشست بررسی مشکلات ورزش در گچساران افزود: شهرستان گچساران از دیر باز دارای افتخارات ورزشی در زمینه های مختلف بوده است.

وی بیان کرد: سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای کهگیلویه و بویراحمد نداشت چرا که نیمی از وقت وزیر صرف جابه جایی و عبور از گردنه‌ ها در استان شد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سالجاری ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تخصیص داده شده است.

تاجگردون عنوان کرد: از این میزان اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به تکمیل اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: در سه سالآینده باید اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران به مرحله بهره‌ برداری برسد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ورزش گچساران مدیریت اماکن ورزشی این شهرستان بوده که باید به صورت تفکیک شده برای اداره ورزش مشخص شود به دست چه کسانی و چگونه اداره می‌شوند.

تاجگردون بیان کرد: در سالجاری اعتباراتی برای ساخت خوابگاه ورزشکاران در گچساران اختصاص داده شده است.

وی افزود: در چند سال گذشته مسائل پیش رو در بخش سخت‌افزاری سرانه ورزشی اصلاح شده و سرانه ورزشی در کل استان تا حدودی بهبود یافته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان گچساران ورزش ‌خیز و قهرمان پرور در تمام رشته‌ها و دارای سابقه و مقام بوده و باید با تعامل ومشکلات حوزه ورزش آن نیز برطرف شود.

تاجگردون اضافه کرد: ۷۰۰ ورزشکار در گچساران دارای مدال و مقام هستند.

در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش در گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ورزشکاران مشکلات خود را مطرح کردند.

خبرنگار حوزه گچساران وباشت:صدیقه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت