پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1396 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 22026

تازه ترین جزئیات از عملیات پلیس در دهدشت از زبان رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد/

دهدشت،جهنم خلافکاران

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد تازه ترین جزئیات از عملیات پلیس در دهدشت که منجر به هلاکت شرورمسلح و دستگیری دوهمدستش شد را بیان کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب؛ سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درجمع خبرنگاران به تشریح عملیات موفقیت آمیز پلیس و کشته شدن عامل شهادت افسرپلیس آگاهی استان پرداختند.

بنا به این گزارش، سردار انصاری گفت:قاتل، شرور و جانی به هلاکت رسیده درسنوات گذشته در چندین استان کشورمان سرقت مسلحانه از چندین طلا فروشی در استان های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد مبادرت نموده بود که رصد و پیگیری و دستگیری این شرور در دستور کار نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگراستان های هنجواربوده تا اینکه در چندروز گذشته محل و مخفیگاه ایشان مشخص گردید.

انصاری درادامه افزود:در این راستا متاسفانه احدی از همکاران سخت کوش و جان نثار ما توسط این شرور به درجه رفیع شهادت نائل گردید که متعاقب این اتفاق ناگوار برای همرزمان این شهید و خانواده بزرگوارش با درخواست های مکرر مردم استان و دعای خیر هم استانی ها و پیگیری و تلاش مجدانه همکارانم در نیروی انتظامی استان بویژه پلیس آگاهی و عوامل اطلاعاتی استان ، شب گذشته مخفیگاه این شرور جانی شناسایی گردید و ازشب گذشته محل در محاصره پلیس بوده تا امروز صبح پس از یک درگیری مسلحانه و پرتاب چندین نارنجک ازسوی این قاتل متواری، توسط همکارانم به هلاکت رسیده است.

سردار انصاری گفت: دو نفر از همدستان وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد باهشداربه افراد خلافکار و بزهکار گفت: افرادی که در اندیشه خود توهم نا امنی محیط ومنطقه را دارند بدانندکه پلیس استان باتمام توان وبضاعت خود و لطف خداوند متعال اجازه به هیچ کدام نخواهیم داد جولان دهند و بدانند اگردست از این کاربرندارند سرنوشتی ماننداین شرور برای آنها رقم خواهد خورد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت