پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1396 ساعت 05:06:: شناسه خبر: 22158

مدیر روابط عمومی واموربین الملل استانداری:

تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود+جزئیات

آیین تکریم سیدموسی خادمی و معارفه علی محمد احمدی استانداران پیشین و جدید کهگیلویه وبویراحمد فردا(شنبه)دریاسوج انجام خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کهگیلویه و بویراحمد بیست و پنجم شهریور برگزار می شود.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفت وشنود باصدای جنوب گفت: با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور ، مسئولان استانی و برخی میهمانان خارج از استان، مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه در سالن اجتماعات کنعانی واقع در همجواری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار می‌شود.

سیدمحمدتقوی افزود:وزیر کشور صبح روز شنبه با استقبال مسئولان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج می‌شود و بعد از آن در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان شرکت خواهد کرد.
در این مراسم اعضای شورای اداری، شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و بخشداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

برپایه  گزارش رسیده به صدای جنوب,تکریم ومعارفه بازوند و خادمی استانداران قدیم وجدید لرستان نیز روزیکشنبه در خرم اباد انجام خواهد شد.

با تصویب هیات وزیران و طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و همچنین با حکم وزیر کشور سید موسی خادمی استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار استان لرستان معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت