پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1396 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 22179

شروط امام جمعه لیکک برای حمایت ازفرماندار:

افراد سیاسی ما را کسانی از بیرون سفارش ندهند/ به سفارشات غیرکارشناسی دربهمئی توجه نکند

امام جمعه لیکک اظهارکرد: همه دوستان حامی فرماندار خواهیم بود به دو شرط که افراد سیاسی ما را کسانی از بیرون سفارش ندهند و به سفارشات غیرکارشناسی شده توجه نکنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه شهرلیکک در  خطبه های امروز نمازجمعه این شهر با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار، دولت میانمار را محکوم کرد  وگفت:  در نبرد مسلمانان میانمار  با بودایی ها خط سیر رژیم صهیونیستی را میبینم.

حجت الاسلام افروغی در ادامه افزود: اسرائیل در سطح جهانی در حال مبارزه با مسلمانان است برای این که حتی یکسال هم شده ظهور امام زمان را عقب بیندازند

افروغی ادامه داد: در یمن هم با توجه به روایات مختلف نسبت به تحولات این منطقه در آخرالزمان، عربستان آلت دست صهیونیسم شد تا این منطقه را سرکوب کند اما باید بدانیم دشمن اصلی ما  مسلمانان، عربستان نیست بلکه تفکر صهیونیسم است .

حجت الاسلام افروغی با اشاره به اینکه جنگ در میانمار یک جنگ سیاسی است گفت: حادثه میانمار در سکوت رسانه ای بین المللی رخ می‌دهد و رئیس جمهور میانمار که عامل این جنایات است با کمک صهیونیست ها جایزه صلح نوبل می گیرد.

امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر لزوم انعکاس جنایات میانمار در رسانه ها گفت:رسانه ها به جای پرداختن به مسائل ناچیز داخلی جنایات میانمار را پیگیری کنند اما در عین حال حوادث دلخراش سوریه ،یمن و فلسطین را  هم  نباید فراموش کنیم.

حجت الاسلام افروغی در خصوص تغییراتی که در روند سیاسی و اجرایی شهرستان بوجود آمد گفت: باری دیگر یک فرزندی از خود همین مردم سکاندار این مسئولیت و فرماندار شدند

امیدوارم که این عزیز بتوانند با توجه به سوابق خوبی که دارند و انتظارات مثبتی که ما از ایشان داریم مشکلات شهرستان را پیگیری و به آن عمل کنند.

امام جمعه شهر لیکک در پایان گفت: همه دوستان حامی فرماندار خواهیم بود به دو شرط که افراد سیاسی ما را کسانی از بیرون سفارش ندهند و به سفارشات غیرکارشناسی شده توجه نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت