پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1396 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 22184

اظهارنظر عجیب امام جمعه قلعه رییسی:

اگر عده‌ای از وضعیت تالارهای عروسی سکته کنند بمیرند رواست

امام جمعه قلعه رییسی در اظهارنظر جنجالی دیگری گفت:بدانید در ساعات پایانی شب در بعضی از تالارها چراغ‌های اصلی خاموش و با نور پردازی خاص و رنگارنگ دختر و پسر و زن و مرد بصورت مختلط شادی می‌کنندآیا خیانتی از این بالاتر است؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه از یاران امام زمان باشیم باید خودسازی کنیم  و برای خودسازی علمای اخلاق ۴ مرحله مشارطه و مراقبه و محاسبه و معاتبه رابیان می کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه دوم به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس و اعضا جدید مجمع تشخیص مصلحت اشاره و تصریح کرد: خواسته امام المسلمین از اعضاء جدید این است که تفکرات امام و انقلاب بر مجمع حاکم باشد انقلابی فکر و انقلابی عمل کنند.

صلواتی به دیدار رهبر انقلاب با طلاب و حوزه های علمیه تهران اشاره و خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب سه وظیفه مهم به عنوان منشور روحانیت برای حوزویان و روحانیت مطرح و وظیفه مهم  هدایت فکری و دینی جامعه توسط روحانیت است و روحانیت ابتدا بایستی خود را اصلاح کند تا بتواند جامعه را اصلاح کند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: اگر روحانیت در جامعه به تبیین مسائل سیاسی نپردازد جامعه از بین می رود و مردم از صراط مستقیم انقلاب، نظام و اسلام منحرف می شوند و همان مشکلات زمان امام حسن (ع) پیش می آید و این گناه بزرگ به دوش روحانیت است و امروز اگر طلبه ای و روحانی در جامعه بگوید کاری به مسائل سیاسی ندارم نسبت به مواضع نایب امام زمان بی تفاوت باشد این چنین فردی همان شریح قاضی است که از حق دفاع نکرد و حق را ناحق جلوه داد.

وی افزود: دو پهلو حرف زدن  سیاست بازی و وابسته بودن به جریانات غربگرا  و سکولار از خصوصیات شریح قاضی زمانه است، مواضع شریح قاضی هم با امام زمانش یکی نبود و از عملکرد شریح قاضی‌ها کربلا به وجود آمد امروز مواضع حق و معیار و ملاک حق مواضع و فرمایشات نایب امام زمان (عج) امام خامنه است.لذا امروز نه تنها روحانیت بلکه هر کسی که مواضعش در مسائل مختلف نظام و انقلاب با رهبر معظم انقلاب هماهنگ نباشد و در مسیر حق نیست.

صلواتی به روز مباهله و روز خانواده اشاره کرد و گفت: مباهله سند عظمت و حقانیت اهل بیت(ع) است و خانواده سلول اصلی جامعه و بزرگ خانه؛ زن خانه است زن در خانه ریحانه و گل خانه است نقش زن کدبانویی نه خدمتگزار یعنی محیط خانه را برای همسر و فرزندان تبدیل به محیط امن و آرام و آرامش ومحبت و صمیمیت کند.

وی به یکی از آسیب‌های خانواده در استان اشاره و یادآور شد: امروز در استان ما  تالارها نهاد خانواده را متزلزل می‌کنند و در عروسی‌ها در این تالارها ارکسترها از زنان عفت زدایی و از مردان غیرت‌زدایی می‌کنند و امروز وضعیت تالارها در استان ما خون به دل امام زمان(عج) می‌کند و عملا آیات قرآن را زیر پا می‌گذارند زیبای‌های دختران و زنان مسلمان در تالارها به حراج نگاه نامحرمان گذاشته می‌شود و آنچه در ساعات پایانی عروسی‌ها در شب‌ها و روزها در تالارها اتفاق می‌افتد با مجالس لس‌انجلسی فرق چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه در تالارهای استان زنان و دختران صاف کاری و نقاشی شده در معرض دید نامحرمان به نمایش گذاشته می‌شوند اضافه کرد: کجا غیرت اجازه می‌دهد زن و دختر و ناموس انسان با پوششی نامناسب و لباسهای نازک بدن نما و نامناسب زیبایی‌های خویش را به همه نشان دهد و آیا این تهدید برای خانواده نیست؟ آیا مسئولان فرهنگی و نهادهای فرهنگی و روحانیت در این راستا وظایفی دارند یا نه؟ مسئول و متولی تالارها و ارکسترها چه کسانی هستند؟ اگر عده‌ای از وضعیت تالارها سکته کنند بمیرند رواست. اگر عده‌ای خواب هستند و نمی‌دانند در تالارها چه می گذرد بدانید در ساعات پایانی شب در بعضی از تالارها چراغ‌های اصلی خاموش و با نور پردازی خاص و رنگارنگ دختر و پسر و زن و مرد بصورت مختلط شادی می‌کنندآیا خیانتی از این بالاتر است.

صلواتی تاکید کرد: اگر قرار باشد در این استان عده‌ای آتش به اختیار باشند وضعیت تالارهای استان ما از مصادیق همان میدان‌هایی است که باید آتش به اختیار بود و همگان بدانند شرکت در این مجالس حرام است درآمد چنین مجالسی حرام است و این چنین جشنهایی دیگر مقدس نیستند این مجالس مجلس گناه و معصیت است و مورد غضب پروردگار و ناراحتی امام زمان(عج) است و خیانت به سنت رسول الله و خون شهیدان است.

وی در ادامه به تحریم‌های مکرر آمریکا اشاره کردو عنوان کرد: حیثیت برجام بر باد رفت حال که پی در پی برجام نقض می‌شود و روح برجام پاره شد وقت آن است که برجام را آتش بزنیم و مردم توقع دارند دولت در مقابل نقض برجام انقلابی عمل کند همگان بدانند نسخه برجام کشور را مریض می‌کند و گرفتار بیماری لاعلاج می‌کند و نسخه شفا بخش والتیام آور دردهای کشور اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه قلعه رئیسی ضمن تذکری به آموزش و پرورش در سطح استان بیان کرد و ادامه داد: امروز آموزش و پرورش تبدیل شده به خانه احزاب و جریانات سیاسی و مقر تقسیم غنائم و پاداش‌های انتخاباتی و این حذف افراد و سیاسی کاری‌ها  نه فایده‌ای به حال مردم  و نه فرهنگ دارد و افراد را به صرف اینکه در جریان ما نیستند حذف کنیم این توهین به علم و جایگاه تعلیم و تربیت است.

وی در پایان شهادت شهید امنیت استان را به هم استانی‌ها و خانواده شهید و نیروی انتظامی هم تسلیت و هم تبریک عرض کرد و از سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی که قاتل شرور را به هلاکت رساندند تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت