پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1396 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 22279

فرمانده کل ارتش:

اسرائیل باید روزهای باقیمانده عمرش را حساب کند!

فرمانده ارتش اظهارداشت:ما جنایات اسراییل ملعون را فراموش نکرده و نخواهیم کرد، او باید سرش را زیر بیاندازد و روزهای باقیمانده عمرش را حساب کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده کل ارتش گفت: اینکه ما می گوییم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی بیند، به این معنی‌ نیست که حتما ۲۵ سال کامل عمر می کند.

به گزارش صدای جنوب، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی در رابطه با اسرائیل موارد زیر را مطرح کرد:نیروهای مسلح، ابتدا به این باور رسیدند که تنها نیروی مسلح در جهان هستند که مستقیم آماج دسیسه ها و کینه های شیطانی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی هستند.

موسوی ادامه داد: مرکز تصمیم سازی در آمریکا که راهکارهای مختلفی را به هیآت حاکمه آمریکا پیشنهاد داده بود تنها راهکار شدنی را پذیرفتن قدرت ایران و تعامل با آن دانست.

فرمانده کل ارتش گفت:اخیرا یکی از این صهیونیست های روسیاه در رابطه با حضور ایران در سوریه حرفهای نسنجیده ای زده که لازم است دو جمله درباره آن صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد اولا اینکه ما می گوییم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، معنی اش این نیست که حتما ۲۵ سال کامل عمر می کند. ثانیا شرط این فرصت هم آن جمله معروف است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی درپایان گفت:ما جنایات این ملعون را فراموش نکرده و نخواهیم کرد، او باید سرش را زیر بیاندازد و روزهای باقیمانده عمرش را حساب کند.

ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت