پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1396 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 22362

نماینده کهگیلویه بزرگ:

۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان های بهمئی و چرام اختصاص یافت

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: با پیگیری مسئولان استانی ۸ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ورزش در دوشهرستان چرام و بهمئی اختصاص داده شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و متولیان امر ۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در دو شهرستان بهمئی و چرام اختصاص یافت.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای احداث سالن ورزشی چرام و ساخت ۳چمن مصنوعی، ۲ سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی در شهرستان بهمئی می باشد.

وی عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه وزارت نفت در سال ۹۴-۹۵ برای توسعه ورزش در شهرستان‌های بهمئی، گچساران و باشت ۱۵۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت اختصاص یافت.

هاشمی‌پور از اختصاص ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در سال ۹۵-۹۶ برای ۳ شهرستان بهمئی، باشت و گچساران خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای حضور خیران در امر توسعه ورزش شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده دریغ نمی‌کنم.

وی خواستار حمایت و هدایت سازمان‌های مردم نهاد در بخش جوانان شد و ابراز کرد: به طور حتم در صورت سپردن امور به دست خود مردم شاهد رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف بویژه حوزه جوانان و ورزش هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت