پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1396 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 22429

در نشست شورای اداری چرام مطرح شد/

گلایه رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی از نادیده گرفتن نقش خبرنگار توسط مدیران

اگر اصحاب رسانه مدیری را نقد میکند، ان نقد را به عنوان یک هدیه باید از دوستان خبرنگار بپذیریم اگر ما را نقد کردند ما مقابله به مثل نکنیم و آن را به چالش نکشانیم.

پایگاه خبری صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب ازچرام، سعیدخردمندرئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دراین نشست تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت و ارتقاء درجه سید حمزه محقق  فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان راتبریک گفت.

وی همچنین دهه آخر ماه ذی الحجه که به حی  علی العزا نامگذاری شده است و  فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت گفت.

خردمندبیان کرد: در این راستا و در ماه محرم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جشنواره استانی مشک تشنه را میزبانی می کند  که انشالله در این ایام این جشنواره برگزار خواهد شد و در رابطه با هفته دفاع مقدس انجمن فیلم و عکس این اداره اثری را آماده کرده است و فیلمی تحت عنوان مادر زجر کشیده که در مرحله تصویر برداری میباشد ونیازاست همه ادارات ما را در این راستا حمایت کنند.

وی گفت: باشگاه خبرنگاران شهرستان چرام ساماندهی شد و اعضای  باشگاه خبرنگاران شهرستان مشخص گردیدند و انشاالله در آینده نزدیک خبرنگارانی که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید صلاحیت گرفتند به سمع و نظر دوستان همکاران خوبم خواهم رساند.

خردمند بیان کرد تنها خبرنگارانی حق ورود به جلسات را دارند که از دید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تایید صلاحیت گرفته باشند.
مدیراداره فرهنگ وارشاداسلامی چرام افزود: گلایه ی از همکاران محترم در شورای اداری دارم ، که عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه را می‌بینید و می‌دانید که همیشه همراه و همگام با مدیران بوده اند، تلاشگران بی ادعایی هستند، کارهای مدیران را رصد می کنند و نشر می دهند و جا داشت که ما از خبرنگاران که یک روز از سال به عنوان روز خبرنگار معرفی و نامگذاری شده  است، تجلیل به عمل می آمد اما متاسفانه فقط چنداداره از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل کردند و برخی دوستان کم کاری، واصحاب رسانه را نادیده گرفتند.
دبیرشورای فرهنگ عمومی چرام اضافه کرد: اگر اصحاب رسانه مدیری را نقد میکند، ان نقد را به عنوان یک هدیه باید از دوستان خبرنگار بپذیریم اگر ما را نقد کردند ما مقابله به مثل نکنیم و آن را به چالش نکشانیم.

خردمند ادامه داد :اصحاب رسانه  به مثابه آیینه می مانند که تصویر ما را منعکس میکند، و با یک بیت شعرزیبا خود و مدیران عزیز را به حمایت از اصحاب رسانه و همکاری با انها دعوت می کنم.

آیینه چون عیب تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت