پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1396 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 22527

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی سواری در تنگ سرخ بویراحمد

سرهنگ «سعید بالش زر» اظهارداشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی در پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد، حین بازرسی خودروهای عبوری در محور شیراز به یاسوج، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در همین راستا خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ «سعید بالش زر» افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی در پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد، حین بازرسی خودروهای عبوری در محور شیراز به یاسوج، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک که به‌طور ماهرانه در قسمت‌های مختلف این خودرو جاسازی‌شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بالش زر در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خریدوفروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون‌گریز و قانون‌شکن، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاک‌سازی محلات اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت