پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1396 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 22531

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت هیئت های عزاداری در ماه محرم

سردار انصاری اظهارداشت: پلیس استان برای تأمین نظم و امنیت در مراسمات عزاداری و هیئت‌های حسینی آمادگی کامل دارد.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین نظم و امنیت در مراسمات عزاداری و هیئت‌های حسینی در سطح استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،سردار «مهدی انصاری»  از آمادگی کامل عوامل این فرماندهی برای تأمین امنیت عمومی موردنیاز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
وی اظهار داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروه‌های مختلف عزاداری حسینی و تأمین امنیت و آسایش آن‌ها با حفظ حرمت و قداست برنامه‌های سوگواری هیئت‌های حسینی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.
سردار انصاری گفت: به‌منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های نامتعارف اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با نگاهی جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکل‌های مردمی برون‌سازمانی از انجام این‌گونه اعمال جلوگیری و طبق ضوابط با عاملان آن برخورد قانونی خواهد کرد.

انصاری با اشاره به این مطلب که حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) انتظامی و اجتماعی است و هیئت‌های مذهبی باید به پلیس در هر چه‌بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری کمک کنند، گفت: انتظار داریم که ساعات تعیین‌شده برای شروع و خاتمه مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باهدف مشارکت در تأمین آسایش و امنیت عمومی موردنیاز اقشار مختلف مردم بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان اضافه کرد: پلیس با رویکرد ایجابی و نگاه جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکل‌های مردمی برون‌سازمانی در برگزاری منظم و هر چه شکوه تر مجالس عزاداری ماه‌های محرم و صفر بیش از گذشته مشارکت خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت