پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 22688

زنگ «مهر و مقاومت»در ۳۵۰ مدرسه شهرستان کهگیلویه نواخته شد

زنگ«مهر و مقاومت» با حضور مسئولان ادارات ، کادر آموزشی و دانش‌آموزان در ۳۵۰ مدرسه شهرستان کهگیلویه نواخته شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم محوری زنگ «مهر و مقاومت» در دهدشت با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، امام جمعه و برخی از  مسئولان شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی جوادیه برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ، صبح امروز آیین زنگ «مهر و مقاومت»به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس با حضور مسئولان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان در ۳۵۰ مدرسه شهرستان کهگیلویه نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پرتلاش و دانش اموزان خلاق و آینده ساز گفت : با امید به اینکه با دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان قله های رفیع بهروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم استوار ، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم
سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در مراسم زنگ “مهر و مقاومت” در دبیرستان نمونه جوادیه اظهار داشت: امروز حدود ۱۷۰۰۰ هزار دانش‌آموز و ۱۹۰۰ معلم ، در ۳۵۰ مدرسه و با ظرفیت ۱۰۰۶ کلاس درس، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
وی گفت : تقارن ایام بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس فرصتی دست داد تا یادی کنیم از دوران هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی می داریم و به روان آنها بالاخص ۴۱۲ شهید شهرستان و ۲۶ شهید فرهنگی و ۶۵ دانش آموز شهید سلام و درود فراوان می فرستیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه یاداورشد : حفظ نظم کلاس، احترام به معلمان و درست درس خواندن ، احترام به همکلاسی ها و پرهیز از دعوا و مشاجره با همکلاسی ها در مدرسه از جمله تکالیف دانش آموزان است . دانش آموزان اگر از مسیر اعتدال ، اخلاق و قانون فاصله بگیرند باید آثار، عواقب و تبعات آن را بپردازند و باید بدانند که تخلف از قانونمداری تبعات خودش را دارد.
فروزان گفت : دانش آموزان البته باید بدانند که اگر حقشان تضییع شد حق اعتراض دارند.
وی گفت: آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای متولی جامعه پذیر کردن دانش آموزان و تربیت شهروندان مطلوب می باشد. از فرصت بدست آمده استفاده می کنم و از همین جا از تمامی ادارات – نهادهای دولتی ، رسانه ها ، نیروهای امنیتی و بویژه خانواده ها با نهایت احترام استدعا دارم همکاری و همیاری لازم را با این نهاد مقدس در جهت هر چه بهتر به ثمر نشستن برنامه ها و طرح های در پیش رو داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت