پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 22754

پاسخ هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ به میزان تحقق یافتن وعده هایش به مردم

یک روز پیش، عدل هاشمی‌پور که برای بازدید از طرحهای نزدیک به اتمام شهرستان چرام به روستای توگبری رفته تا طرح آبرسانی به این روستا را پیگیری نماید، در پاسخ به این پرسش که چه‌قدر به قولهایش عمل کرده است گفت که طرح برخی سوال‌ها مغرضانه است و به شایعات دامن می‌زند.

 

به گزارش صدای جنوب، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال میزان عملی شدن قول‌هایش به مردم حوزه انتخابیه‌اش، ضمن گلایه از بعضی افراد که بدون تفکر و مغرضانه به طرح بعضی سوالها پرداخته وبه شایعه دامن میزنند گفت: هرطرح تا کارشناسی نشود و ردیف بودجه‌ایی برایش تعیین نگردد هیچگاه عملیاتی نخواهد شد. وی در تکمیل این صحبت خود اظهار کرد: طرح هر موردی بدون شناخت جفا درحق مردم است.

هاشمی‌پور سپس به طرحهای در حال انجام اشاره کرد و افزود: طرح فسفات چرام ازجمله طرحهایی است که بنده قول راه اندازیش را به مردم دادم و اکنون که با شما صحبت می‌کنم دولت خود این مهم را بر عهده گرفته و پیمان آنرا به شرکتی به نام ایمیدرو داده است.

این نماینده مجلس از آوردن وزیر صنعت و معدن به چرام به عنوان یک کار اثرگذار  یاد کرد و اضافه کرد: این اقدام به قدری تاثیر گزار بود که شخص ایشان پیگیر تصویب وتجهیز این طرح شده اند و من قول می‌دهم ظرف سه ماه آینده مردم چرام شاهد عملیاتی شدن آن خواهند بود و این‌را هم تاکید کنم که اولویت بکار گیری نیروها در این مجموعه مختص مردم و جوانان چرام است به طوری‌که وزارت‌خانه فقط کارشناسانی که در این منطقه وجود ندارند به این مکان انتقال خواهد داد.

هاشمی‌پور از دیگر طرحهای مهم که قول آن را داده است، به بیمارستان سی و دو تختخوابی شهر چرام اشاره کرد و وعده داد که ظرف مدت سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
از طرحهای مهم دیگر که نماینده چرام در مجلس به آن اشاره کردند طرح  اتصال جاده دهدشت به جاده اصفهان- یاسوج بود که گویا به‌صورت شبانه روزی بر روی آن کار می‌شود و درصد بسیار زیادی از آن به انجام رسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بیمارستان لنده بزودی کلنگ زنی خواهد شد، جاده دهدشت به سوق و جاده دهدشت به چرام از دیگر طرحهای در حال انجام است، روشنایی مسیر چرام- دهدشت از طرحهای آینده این جاده می‌باشد، آبرسانی از سد کوثر، سد مارون دو هم که پیمانکار آن مشخص و به‌زودی تجهیز کارگاه خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، از اصحاب رسانه خواست تا در راه هر کس که می خواهد خادم مردم باشد سنگ‌اندازی نکنند و کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند و اگر تشویق نمی‌کنند لااقل تخریب نکنند.

گزارش:ق/م

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت