پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 22762

واکنش فرماندار گچساران به خبر تغییر و انتصابش به عنوان معاون استاندار فارس

رحیمی با تاکید بر اینکه در خصوص تغییر فرماندار گچساران تا کنون هیچ صحبتی نشده است ، افزود : در مدت تصدی این پست لحظه ای در انجام وظیفه کوتاهی نکرده و نخواهم کرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار گچساران تاکید کرد که خبر تغییر فرماندار این شهرستان و انتقال وی به یکی از استان های کلان کشور کذب محض است .

عبدالرحیم رحیمی با اظهار گله مندی از از برخی رسانه ها گفت : خبر منتشر شده در یکی از کانال های خبری این شهرستان در خصوص تغییر فرماندار گچساران و انتقال به یکی از کلان شهرها کذب محض است و این خبر صحت ندارد .

وی با تاکید بر اینکه در خصوص تغییر فرماندار گچساران تا کنون هیچ صحبتی نشده است ، افزود : در مدت تصدی این پست لحظه ای در انجام وظیفه کوتاهی نکرده و نخواهم کرد .

این مسئول با بیان اینکه برخی به دلایل خاص به شایعات دامن میزنند ، تصریح کرد : رسانه ها بهتر است قبل از منتشر کردن اخبار صحت و سقم آن را از منابع آگاه پیگیری کنند .

فرماندار گچساران با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته در دولت یازدهم گفت : در دولت دوازدهم باز هم در کنار هم با قدرت بیشتر برای حل مشکلات شهرستان تلاش خواهیم کرد .

رحیمی در پایان با بیان اینکه بهتر است به جای دامن زدن به شایعات بی اساس به فکر حل مشکلات باشیم ، تاکید کرد : والله بالله تالله این خبر از اساس کذب است .

به گزارش«صدای جنوب»، یکی از کانال های خبری امروز با انتشار خبری مدعی شده بود که رحیمی فرماندار گچساران تغییر خواهد کرد و به یکی از استان های کلان کشور منتقل خواهد شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت