پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1396 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 22935

پروفسور «مهدیان» برای درمان ایثارگران به ایران سفر می‌کند

پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و تیم پزشکی ایرانی برای درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ایران سفر می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و تیم پزشکی ایرانی برای درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کشور خبر داد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از  «ایثار»، ایرج عربی گفت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان ایثارگران عزیز، دعوت از اساتید معتبر بین المللی در برنامه های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد پیگیری و اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و تیم پزشکی ایرانی آبان ماه ۹۶ جهت ویزیت و درمان ایثارگران به ایران سفر می کنند، لذا جانبازان و خانواده معزز شهدا و ایثارگر که از مشکل ستون فقرات رنج می برند حداکثر تا پایان ۱۵ آبان ماه، برای تشکیل پرونده به بنیاد مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۶۸۴۳۵۱ «ستاد جذب متخصصین و اعزام به خارج  جانبازان» تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت