پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 23024

با دستور علی محمد احمدی؛

خروج مدیران از استان بدون هماهنگی با استانداری ممنوع شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت:مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان بدون هماهنگی با دفتر استاندار حق خروج از استان را ندارند، مگر اینکه شرایطی خاصی برای خروج مدیران از استان به وجود آمده باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین جلسه کارگروهتسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به شعار سال ۹۶ گفت: مقام معظم رهبری شعار سال جاری را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند که تولید و اشتغال اولویت کشور است.

به گزارش صدای جنوب،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهم خواندن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: تمام مدیران اجرایی، خصوصی و امنیتی که در دستورالعمل کارگروه رفع موانع تولید آمده باید در بالاترین سطح در نشست‌های این کارگروه شرکت کنند و از پذیرش معاونین و کارشناسان دستگاه‌ها در جلسات جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی عدم حضور مدیران را در نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نمی‌پذیریم و دبیر کارگروه لیست کسانی که در جلسه امروز غایب بودند را به من بدهند تا دلیل عدم حضور آنها را جویا شوم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر فعال‌سازی کمیته‌های ذیل مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد و افزود: موضوعاتی که دارای مستندات باشد در کمیته‌های ذیل این کارگروه مورد بررسی قرار گیرند.

احمدی با بیان اینکه صورتجلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت کاغذی نخواهد بود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی خصوصاٌ نهادهای اقتصادی که با موضوع اشتغال سر و کار دارند مانند جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی دغدغه بیشتری برای ایجاد اشتغال در استان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان بدون هماهنگی با دفتر استاندار حق خروج از استان را ندارند، مگر اینکه شرایطی خاصی برای خروج مدیران از استان به وجود آمده باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت