پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1396 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 23026

ویژه های بهبهان/

از دستور در خور تحسین فرماندار تا جلسه اخلاق مدیران به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر

علی مظفری فرماندار بهبهان ضمن تاکید بر حفظ سنت های سوگواری شهر بهبهان در دهه اول محرم ، از دسته جات عزاداری خواست تا شب تاسوعا نیز به خیابان ها آمده و اقامه ی عزای سید الشهدا(ع) نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه اخلاق مدیران بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همراه با زیارت عاشورا و عزاداری در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان جلسه اخلاق مدیران بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همراه با زیارت عاشورا و عزاداری با حضور امام جمه محترم شهرستان ، مسیولین ادارات و سازمان ها و پرسنل فرمانداری صبح امروز در نمازخانه فرمانداری برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و مداحی کربلایی اسماعیل تژم آغاز و در ادامه جلسه امام جمعه محترم شهرستان به سخنرانی پرداختند.

وی در ابتدا با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در خصوص اهمیت زیارت عاشورا گفت : زیارت عاشورا آن گونه که از روایت امام صادق(ع) به دست می‌آید، از جانب خداوند و حدیث قدسی است و از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

امام جمعه شهرستان بهبهان پیرامون امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر به سه مرحله تقسیم می شود: مرحله اول: قلبی؛ یعنی صامت و بدون تذکر لسانی است ، مرحله ای است که با رفتار خودمان باید ناراحتی مان را از انجام گناه به گناهکار بفهمانیم! ، مرحله دوم : لسانی؛ منظور از این مرحله تذکر به وسیله زبان ، اعم از کتبی و شفاهی است. مرحله سوم : عملی ، امر و نهی با دست ( کنایه از اِعمال قدرت و به‌کار بردن جبر و زور ). مقصود از امر و نهی عملی این است که مکلف باید با اِعمال قدرت و به‌کار بردن جبر و زور، طرف را از انجام منکر و ترک معروف باز دارد.

وی از جمله خصایص مدیران به شجاعت مدیر اشاره کرد و گفت : نباید مدیری در سازمان و اداره تحت مدیریتش ظلمی را ببیند و سکوت کند ، سکوت کند به این دلیل که ممکن از جایگاه خود را از دست بدهد مدیر باید شجاع و مستقل باشد نباید تحت هیچ شرایطی در مقابل ظلم و ستم سکوت کند.
***

پخش مستقیم عزاداری عاشورای حسینی بهبهان از شبکه خوزستان و شبکه های سراسری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان با پیگیری و تلاش فرماندار بهبهان عزاداری عاشورای حسینی بهبهان از شبکه خوزستان و شبکه های سراسری بصورت زنده پخش خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: طبق اعلام صدا و سیمای مرکز خوزستان به یاری خدا عزاداری مردم شریف شهرستان بهبهان در شنبه شب ( شب عاشورا ) از آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) ، یک شنبه صبح ( روزعاشورا ) از آستان مقدس امامزاده شاه میرعالی حسین (ع) ، یکشنبه شب(شام غریبان) از آستان مقدس امامزاده فضل (ع) بصورت زنده از شبکه خوزستان و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

***

دستور در خور تحسین فرماندار در لیالی تاسوعا و عاشورای حسینی

درخواست فرماندار از هیات های عزاداری بهبهان برای حرکت در شب تاسوعا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان در جلسه هماهنگی حرکت دسته جات عزاداری در شب تاسوعا و عاشورای حسینی به ریاست علی مظفری با حضور امام جمعه موقت و ریس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از مسولین دسته جات و هیات های عزاداری شهرستان در فرمانداری علی مظفری فرماندار بهبهان ضمن تاکید بر حفظ سنت های سوگواری شهر بهبهان در دهه اول محرم ، از دسته جات عزاداری بهبهان خواست تا شب تاسوعا نیز به خیابان ها آمده و اقامه ی عزای سید الشهدا(ع) نمایند.

وی تاڪید ڪردعزاداری تا شب ۱۳ محرم شب شهادت امام سجاد(ع)ادامه پیدا ڪند و در شب شام غریبان دسته جات عزاداری با شمع به طرف گلزار شهدای بهبهان حرڪت ڪنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت