پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 23043

تلاش برای اجرای پروژه پوتین – مدودوف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مشخص نیست کسی که تحصیل پزشکی در شیراز را برای فرزندش مناسب ندیده است چگونه انگیزه دارد به عنوان بالاترین مقام این دانشگاه انجام وظیفه نماید؟!

پایگاه خبری صدای جنوب:

گزارش های رسیده حاکی از آن است دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک روز پس از ملاقات با وزیر بهداشت از سمت خود استعفا داده است و شنیده ها حاکی از آن است وزیر بهداشت با این استعفا موافقت کرده است.

رئیس ۱۲ ساله علوم پزشکی شیراز که برای ادامه ریاست خود با مشکل قانونی توالی دوره های ریاست بر دانشگاه مواجه شده بود تلاش کرد که دو گزینه مد نظر خود را به وسیله لابی با وزارت بهداشت جایگزین خود نماید تا عملا «رئیس در سایه» باقی بماند

با مخالفت شدید وزارت بهداشت با جانشینی دکتر وحید حسینی و دکتر افشین امینی هم اکنون دکتر ایمانیه مصر است «دکتر محمد باقر خسروی» را برای جایگزینی خود به وزارت بهداشت تحمیل کند.

قرار است در ادامه این پروژه دکتر خسروی پس از ۶ ماه از ریاست علوم پزشکی شیراز استعفا دهد و بنابراین با رفع مشکل قانونی توالی دوره ریاست بر دانشگاه ، دکتر ایمانیه پس از وقفه ای کوتاه دوباره به این سمت برگردد و به نوعی پروژه پوتین- مدودوف در علوم پزشکی شیراز اجرا شود.

در حالی دکتر محمد هادی ایمانیه تلاش دارد دکتر خسروی را جایگزین خود نماید که این متخصص بیهوشی با استفاده از سهمیه اساتید فرزند خود را که ورودی ۹۴ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است به پزشکی تهران منتقل کرده است.

مشخص نیست کسی که تحصیل پزشکی در شیراز را برای فرزندش مناسب ندیده است چگونه انگیزه دارد به عنوان بالاترین مقام این دانشگاه انجام وظیفه نماید؟!/حواشی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت