پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1396 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 23054

در جلسه کمیته اموربانکی کهگیلویه مطرح شد:

پوزش:بانکها برای پرداخت تسهیلات مسکن بهانه گیری نکنند

پوزش اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم شهرستان و پایین بودن بهره تسهیلات مسکن روستایی ضروری است که رؤسای بانک‌ها با پرداخت این تسهیلات کمک کار مردم باشند و بانک‌ها به بهانه‌های مختلف افراد را سرگردان نکنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه از لزوم چابکی بانکهای کهگیلویه برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به مردم خبرداد.
به گزارش صدای جنوب،علی پوزش در جلسه کمیته امور بانکی این شهرستان گفت: بنیاد مسکن یک رونوشت از افرادی که صلاحیت دریافت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را دارند به همه شعبه‌های بانکی در شهرستان اعلام کند.
پوزش با بیان اینکه سهم تسهیلات بهسازی شهرستان باید جذب شود، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم شهرستان و پایین بودن بهره این تسهیلات ضروری است که رؤسای بانک‌ها با پرداخت این تسهیلات کمک کار مردم باشند و بانک‌ها به بهانه‌های مختلف افراد را سرگردان نکنند.
معاون بهسازی و بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از ۱۲ نفر معرفی شده برای دریافت تسهیلات بهسازی به یکی از بانکها متاسفانه فقط ۲ نفر موفق به انعقاد قرارداد شدند و سایر بانک‌ها آنچنان که انتظار می‌رفت همکاری نداشتند و مقدار کمی از تسهیلات جذب شدند.
سهراب اصالت زاده افزود: تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۱۸ میلیون تومان است و سهم شهرستان کهگیلویه از طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۲۵۰ واحد بود که فقط ۴۵ واحد جذب شده است.
وی از ضعیف بودن همکاری بانک‌های کهگیلویه برای جذب تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: اگر این اعتبارات جذب نشود، برگشت داده می‌شود.
معاون بهسازی و بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه به لحاظ آمار واحد فرسوده دومین شهرستان در استان است اضافه کرد: حدود ۲۰ هزار واحد فرسوده در استان وجود دارد که با کوچکترین زلزله از بین می‌روند.
وی با توجه به سخت گیری بانک‌ها در خصوص بدهی و چک برگشتی گفت: در قانون پرداخت تسهیلات در این زمینه، چک برگشتی، سن بالا و بدهی ملاک نیست و باید تسهیلات به متقاضی پرداخت شود.
رئیس اداره بنیاد مسکن کهگیلویه هم گفت: بانک‌ها شرایط وام گرفتن برای مردم را سخت کرده اند و ضعیف‌ترین شهرستان به لحاظ جذب تسهیلات شهرستان کهگیلویه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت