پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1395 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 2334

دکتروکیلی در همایش توسعه شهرستان چرام:

تاجگردون افتخاراستان است/حسادت عامل توسعه نیافتگی استان می باشد

وکیلی گفت:تاجگردون افتخاراستان است وبایدازپتانسیل ان استفاده نماییم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

منتخب کهگیلویه و بویراحمدی تهران بر حمایت قاطع از دیگر فرزند شایسته استان در مجلس شورای اسلامی برای تصدی نائب رئیسی مجلس دهم خبر داد .

به گزارش صدای جنوب،دکتر محمد علی وکیلی در همایش توسعه پایدارشهرستان  چرام  استان کهگیلویه و بویراحمد  ابتداگفت : عهدکرده ام در جلسات غیر فارس با زبان شیرین لری صحبت کنم وسپس سخنان خودرابازبان لری اغاز کرد.

دکتروکیلی گفت متاسفانه درچندروزگذشته سخنانی درخصوص نایب رییسی مجلس شورای اسلامی شنیده میشود که باعث تعجب است.

وی گفت:قاطعانه از  غلام رضا تاج گردون  نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت برای حضور در کرسی نائب رئیسی مجلس شورای اسلامی حمایت خواهم کرد و این فرصتی استثنایی برای استان کهگیلویه و بویراحمد و استانهای زاگرس نشین خواهد بود .

وی با رد هرگونه اختلاف میان خود و تاج گردون نسبت به انتشار چنین شایعاتی از سوی برخی افراد در استان تاکید کرد : من و آقای تاج گردون هیچگونه اختلاف و تضادی با هم نداریم و انشالله در مجلس کنار هم خواهیم بود.

وی گفت تاجگردون رفیق شفیق من درتمام سالهابوده وبه دکترتاجگردون بعنوان یک افتخارنگاه میکنم.

منتخب تهران در مجلس دهم با بیان اینکه برای اولین بار فرصتی برای استفاده از نمایندگان استانهای زاگرس نشین در مسئولیت های هیات رئیسه مجلس پیش آمده است ادامه داد : فراکسیون زاگرس نشین بالغ بر ۸۰ عضو دارد و ۱۲ نفر از لیست امید در تهران از استانهای زاگرس نشین است که اگرهمت کنیم می توانیم نهایت بهره راازاین فرصت تاریخی ببریم.

وکیلی با تشریح تلاش هایش برای نائب رئیس شدن  تاج گردون در مجلس دهم گفت : بنده به جد و ویژه پیگیر این موضوع هستم و قاطعانه در این مسیر گام برمی دارم .

وی با بیان اینکه اینجانب برای دبیری هیات رئیسه مجلس دهم تلاش می کنم افزود : آقای تاج گردون هم از دبیری بنده در هیات رئیسه قاطعانه حمایت خواهند کرد و هیچگونه مشکلی در این میان وجود نداشته و نخواهد داشت وادامه دادتاکنون به اینکه به کدام کمیسیون برود فکری نکرده است.

این فعال سیاسی با تاکید بر استفاده از پتانسیل تاج گردون برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : همه ما باید نیروی مانند تاج گردون را غنیمت شمرده و از چنین سرمایه ای برای توسعه هم استان از آن استفاده کنیم .

منتخب تهران با رد هرگونه مسئله بویراحمدی و گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : بحث قومیت و تاکید بر آن به هیچ عنوان قبول نداشته و ندارم و معتقدم کهگیلویه و بویراحمد در صورتی توسعه پیدا می کند که همه استان باید توسعه پیدا کند و این توسعه باید متوازن باشد .

وی به خصلت بسیاربدی که دراستان وجودداردهم اشاره کردوگفت حسادت عامل بدبختی وتوسعه نیافتگی است ومتاسفانه دراستان مانمیتوانیم شاهد ترقی وپیشرفت برادرخودباشیم واگرمیخواهیم بر این مشکلات فائق اییم باید دست از حسادت برداریم.

وی به همکاری خودباسایرنمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کردوادامه داد :بنده درکارنمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد دخالتی نکرده ونخواهم کردامابرای حل مشکلات این منطقه وزادگاهم بعنوان یک نماینده ملی تمام تلاشم راانجام خواهم داد.

وکیلی بابیان اینکه فرزندی ازدیارشهرستان چرام هست وخانواده دراین شهرستان دارد قابلیت های این شهرستان رابرای پیشرفت مناسب دانست ونوید داد دراین زمینه هرتلاشی که بتوانم دریغ نخواهم کرد.

دکتروکیلی درپایان ازبرنامه های مجلس دهم برای حمایت از جامعه رسانه ای خبرداد.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب درپایان سخنرانی دکتروکیلی دراین همایش هدایایی ازسوی برگزارکنندگان به ایشان اهداشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت