پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1396 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 23896

اغازبه کارمهدکودک های چرام باعطرافشانی گلزارمطهر شهدا/تصاویر

صبح امروززنگ مهدهای کودک چرام به صدا درآمدوازابتدای این روزمهدهای کودک به صورت رسمی آغازبه کارکردندواولین روزکاری خودرابه حضوردرگلزارمطهرشهداوغبارروبی وعطرافشانی قبورشهداشروع کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب ازچرام،این مراسم باحضورحاج اقا افشارامام جمعه،داریوش پاداش فرماندار،عزیزراکبی رئیس بهزیستی ومدیران بنیاد شهید و ورزش وجوانان و فنی وحرفه ای برگزار گردید.

ابتدا عزیز راکبی رئیس بهزیستی چرام ضمن خوش آمد گویی عنوان کرد:که ۲۴ مهدکودک زیر نظر بهزیستی چرام در سال جدید آغاز بکار نموده اند که از این تعداد نوزده روستا مهد بوده و پنج مهد در شهر چرام می باشد که باتوجه به گستردگی جمعیت و روستاها امسال متقاضی چندین مهد جدید بوده ایم که انشاالله مقدمات راه اندازی آنها در سال جدید آغاز خواهد شد. راکبی افزود: نزدیک به هفتاد نفر ایجاد شغل نموده ایم که بیمه این افراد را اداره بهزیستی متقبل شده و ماهانه به بیمه های اجتماعی واریز میگردد و در این بکار گیری سعی نموده ایم فرزندان مدد جویان ما در اولویت به کار گیری باشند.

وی متذکرشد:در حد امکان میز وصندلی ودیگر اقلام آموزشی نیز در اختیار مهد های کودک گذاشته شده است.

در ادامه این جلسه امام جمعه محترم چرام تذکراتی را به والدین حضور یافته در جلسه عنوان نمودوگفت: مادران وپدران باید مسائل دینی را به کودکان خود آموزش دهند ومربیان مهد های کودک تلاش نمایند تا این کودکان با اصول اولیه دینداری آشنایی یابند چراکه ثواب هرکار خیری که این کودکان در آینده انجام دهند از آن بی نصیب نخواهند بود.

در ادامه مداحی کوتاهی توسط یکی ازکودکان صورت گرفت که مورد استقبال امام جمعه وسایرین قرار گرفت،از طرف اداره بهزیستی مقرر شد که در نماز جمعه همین هفته با هدایایی از قاری قرآن ومداح کودک تجلیل شود.

در پایان جلسه به صورت نمادین زنگ مهد کودک برای آغاز به کار مربیان به صد ا در آمد.

بعداز به صدا در آمدن زنگ مهد، مدیران ومسئولان به همراه کودکان و مربیان جهت غبارروبی وعطرافشانی قبورمطهر شهدابه سمت گلزارشهدا حرکت کردند.
سید قربانعلی موسوی شیرازی خبرنگار و فعال رسانه چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت