پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1396 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 23936

رییس سازمان برنامه وبودجه خبرداد:

اختصاص ۱۱۸۰ میلیارد تومان به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶

علی حسن نوروزی اظهارداشت:تاکنون پیش نویس ۳۶۲طرح توسط دستگاه ها برای مبادله موافقت نامه در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سال ۹۶، ۱۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف در استان تخصیص می یابد .

به گزارش صدای جنوب،علی حسن نوروزی،عصر چهارشنبه، ۱۲ مهر ماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: این اعتبارات شامل ۱۲۰میلیارد تومان تملک دارایی سرمایه ای استان، ۱۰۴میلیارد تومان قانون استفاده متوازن،۱۸۰میلیارد تومان اعتبارات نفت، ۲۰میلیارد تومان اعتبارات ۲۷صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۴۵میلیارد تومان اعتبارات ملی استانی شده است که برای این مورد ۱۴پروژه تعریف شده است .

وی از تعریف شدن ۳۷۶طرح از محل اعتبارات استانی و نفت خبر داد و بیان کرد: تاکنون پیش نویس ۳۶۲طرح توسط دستگاه ها برای مبادله موافقت نامه در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفت .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، از محل ۱۰۶میلیارد تومان اعتبارات استانی ۲۷ درصد تخصیص یافت و همچنین از محل اعتبارات نفت و گاز ۶۵ میلیارد تومان تخصیص داشتییم .

نوروزی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ و ۹۵ تخصیص اعتباری از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ نداشتیم، اضافه کرد: همچنین ‌در سال ۹۵ از محل ۲۲۰میلیارد تومان ماده ۱۸۰ تخصیصی نداشته ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت