پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 23962

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد:

اشتغالزایی ۱۵۶ نفر با افتتاح ۱۴ کارگاه‌ صنایع دستی در شهرستان بویراحمد

محمود باقری اظهارداشت:۱۴ کارگاه‌ صنایع دستی که امروز در شهرستان بویراحمد افتتاح شد ۵۶ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۰ فرصت شغلی غیرمسقیم ایجاد کرده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد چهار کارگاه تولیدی صنایع دستی به نمایندگی از ۱۴ کارگاه تولیدی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

 

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در حاشیه افتتاح این کارگاه‌ها با بیان اینکه تا قبل از سال ۹۲، فقط هفت کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان وجود داشت، گفت: از سال ۹۲ تا سال ۹۵ تعداد این کارگاه‌ها را به ۵۷ مورد افزایش دادیم.

 

وی هدف از افتتاح این کارگاه‌ها را ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا پایان سال ۹۶، تعداد کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی استان را به ۱۰۰ کارگاه افزایش دهیم.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشتغال همراه با تولید از سیاست‌های این اداره‌کل در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، گفت: با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی، تولید و اشتغال را در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد رونق می‌دهیم.

 

باقری بیان کرد: ۱۴ کارگاه‌ صنایع دستی که امروز در شهرستان بویراحمد افتتاح شد ۵۶ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۰ فرصت شغلی غیرمسقیم ایجاد کرده‌اند.

 

وی ابراز کرد: چندین کارگاه تولیدی دیگر در روزهای آینده در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با هدف تولید و اشتغال افتتاح می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت