پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مهر 1396 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 23996

سخنی ازسر درد با استاندار !/یادداشتی ازسیدقربانعلی موسوی

بیش از شصت واندی سال عمر از یگانه بی همتا گرفته ام و بیشتر آن را برای اعتلای فرهنگ وهنر این استان هزینه کرده ام واکنون در پایان راه نه امید این دارم که منصبی را کسب نمایم ونه فرصت آن که به جمع آوری مال بیندیشم وتنها دغدغه این روزهایم دفاع از حقوق حقه مردم استان می باشد و بس،به هرنام میخواهند بنامندم و به هر چوب که برانند،مطیع مولا ورهبرعزیز خویشم چنانکه بوده وهستم،اولویتم تخطی نکردن از مسایل دینی است وحق الناس است.

پایگاه خبری صدای جنوب
بیش از شصت واندی سال عمر از یگانه بی همتا گرفته ام و بیشتر آن را برای اعتلای فرهنگ وهنر این استان هزینه کرده ام واکنون در پایان راه نه امید این دارم که منصبی را کسب نمایم ونه فرصت آن که به جمع آوری مال بیندیشم وتنها دغدغه این روزهایم دفاع از حقوق حقه مردم استان می باشد و بس،به هرنام میخواهند بنامندم و به هر چوب که برانند،مطیع مولا ورهبرعزیز خویشم چنانکه بوده وهستم،اولویتم تخطی نکردن از مسایل دینی است وحق الناس است.
این استان متاسفانه درگیر معضلی است که تا حل نشود چرخهای زنگار گرفته توسعه در آن به چرخش در نخواهد آمد قبل از شما هم خیلی ها با پشتکار و جدیت سعی کردند به این چرخها سرعت دهند اما چون معضل گفته شده سر راهشان بود ومتاسفانه آنرا جدی نمیگرفتند نتوانستند بر این حرکت مورچه وار اضافه نمایند .
جناب استاندار عزیز،جنابعالی اصالتا لر هستید وبا این فرهنگ عجین شده اید مناسبات قومی قبیله ایی را به خوبی میشناسید وآگاهی دارید به کم وکیف آن،برادرگرامی تا زمانیکه مناسب از آن کسانی است که خواص پیاز را دارند واما در معرفی آنها گلابی قلمدادشان میکنند تمامی نهادها وسازمانها وادارات مان در دور سلسله وار میگردند وروز مرگی راتکراروتکرارخواهند کرد،از این تشبیه قصد اهانت به هیچ بزرگواری را ندارم اما یقین دارم چیزی که میگویم وجود دارد .
وقتی در منصبی فوق تخصص کامپیوتر مدیریت مثلا عشایر را دارد قطعا نمیتواند موارد موضوعه عشایر را بدرستی مدیریت کند چرا که علم کامپیوتر داردنه علم شناخت و مدیریت عشایر ویا هرگاه فوق دیپلم معارف بر دکترای جنگلداری ریاست میکند وهیچ تخصصی در حوزه مدیریتش نداردچگونه میخواهید در آن حوزه برنامه پیشرفت به شما بدهد واستان را به سوی توسعه پایدار رهنمون نماید.

مگر می شود مدیری در حوزه ریاست خویش فقط وفقط ریاست کند اما نتواند برنامه مدون وجامعی برای حوزه مدیریتی خویش طراحی نموده ودر آن زمینه پیشرفتی حاصل نماید حال اگر از کارشناسان هم کمک بگیرد،چون علم آن مدیریت را ندارد گامهایش محکم نخواهد بود و این سالهاست ثابت شده است وهمواره حوزه های مدیریتی این استان جایگاه آزمون وخطای مدیرانی بوده که با توصیه آمده وبا غضب دیگران رفته اند وکسی هم نبوده که حقوق مردم استانمان را از کسانیکه مرتکب این آزمون خطاها شده اند بستاند واز آنها بخواهد شما که توانایی وعلم فلان پست را نداشته ایی چرا هم هزینه های بیت المال را هدر داده ایی و هم سد راه پیشرفت استان بوده ایی وباید پاسخگو باشی،هیچکس از آنان نپرسید واین دور همچنان به گردش خویش ادامه داده است.
بزرگان قوم،سران گروههای سیاسی بیایید به خاطرمردم ورضای خدا توصیه افرادی را که علم مدیریت مربوطه را ندارند ننمایید وبیش از این استان را در محرومیت مضاعف قرار ندهید،این استان به اندازه خودش وبیشتر هم محرومیت دارد،بگذارید از این به بعد کسانی سکان مدیریتهای مختلف در استان را به دست بگیرند که در آن حوزه تحصیلات اکادمیک مربوط به همان حوزه را داشته باشند.

نمیگوییم سفارش نکنید اما سفارش کسانی را بنمایید که در پست سفارش شده تخصص و تحصیلات لازم وکافی را داشته باشد تا بتواند با طرحها وبرنامه هایی مربوط به مدیریتش چرخهای توسعه راسریعتر به گردش در آورد والافردای قیامت بدهکار مردم محروم ومظلوم این استان هستید.

مردمی که هر مدیری را بالای سرشان نشاندید فقط نظارگر پسرفت خویش بوده وزبان به اعتراض نگشوده اند،این مردم دوستدار ولایت ودیندار هستند وبه شماها اعتماد کرده اند، پاسخ اعتمادشان را طوری بدهید که زودتر شاهد شکوفایی صنعت و کشاورزی باشند همان چیزی که سالهاست وعده اش را داده اید ودر سوء مدیریت ها گم شده است .
دکتراحمدی عزیز،هیچ میدانید در سالهای گذشته چه میزان اعتبار پولی به این استان داده شده است،سفر مقام عظمای ولایت،سفرهای ریاست جمهوری،پول نفت سهمیه این استان،وخدا میداند چه اندازه اعتبارهای دیگر،اگر نبود سوءمدیریت این استان از پیشرفته ترین استانهای کشور میبود.

پیمان را به پیمانکاری دادند که در آن حوزه تخصص نداشت،پول را در جایی هزینه نمودندکه بازگشت وپیشرفتی نداشت،همه اینها بر میگردد به این مطلب،هرگاه پیاز را گلابی معرفی کنیم سرنوشتی بهتر از این نخواهیم داشت،وسوء مدیریت همچنان دامان مارارها نخواهدکرداگر در نوع نگرش مان تجدید نظر نکنیم،پیاز را همانگونه که هست معرفی کنیم و گلابی را نیز آنچه خاصیتش هست.
در مثل زدن قصد اهانت نبوده و فقط مشابه سازی خواص و قابلیتهای قابل لمس مدنظر بوده است تا عوام هم به درک درست از این دو میوه برسند و گرنه پیاز در جای خودش بسیار مفیداست وگلابی نیز همچنین.
خداوند همه ی خادمین به اسلام ومسلمین راموفق بداردوگامهایشان را برای اعتلای انقلاب اسلامی واهداف آن استوارتر کند وتوصیه های موکد رهبری عزیز،چراغ راهمان شود،انشاالله
سید قربانعلی موسوی شیرازی خبرنگاروفعال رسانه چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت