پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1396 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 24064

هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به رییس جمهور آمریکا/پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع ۲ هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران منتقل کنید

فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی درپاسخ به یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور امریکا گفت:در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در جلسه‌ شورای راهبردی سپاه اظهارداشت:جمهوری اسلامی اجرای قانون کاتسا را معادل با خروج یک جانبه امریکا از برجام می داندکه مانطور که در گذشته نیز اعلام کرده ایم؛ در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع ۲ هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران منتقل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود:در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت.
سرلشکر پاسدار جعفری ادامه داد:اگر امریکایی ها هدف نهایی خود از طرح این گونه مسائل را مذاکره با ایران درباره منطقه قرار داده اند، مسیری کاملاً اشتباه را انتخاب کرده اند.
وی گفت:جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مسائل منطقه را در جایی غیر از میز مذاکره حل کند، نه حرفی برای مذاکره وجود دارد و نه طرفی برای آن.
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری افزود:این تحریم‌ها تجربه برجام را برای ما کامل می‌کند و آن تجربه این است که گفت و گو برای آمریکا ابزار فشار و دشمنی است نه تعامل یا حل مسئله.
وی درپایان خطاب به آمریکایی ها گفت:آمریکایی ها بدانند، جمهوری اسلامی ایران از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای ایجاد جهش در برنامه‌های موشکی، منطقه‌ای و دفاعی متعارف خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت