پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1396 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 24086

نماینده مردم بویراحمدودنا در مجلس شورای اسلامی:

تخریب ها تاثیری در اراده آیت‌الله آملی لاریجانی ندارد

نماینده مردم بویراحمدودنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب‌ها و هجمه‌هایی که در روزهای اخیر متوجه یکی از روسای قوای کشور بوده است اظهار کرد: این گونه تخریب‌ها مسبوق به سابقه است و همراه با ترور فیزیکی شاهد ترور شخصیتی مسؤولان و دلسوزان انقلاب هم بوده‌ایم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم بویراحمدودنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب‌ها و هجمه‌هایی که در روزهای اخیر متوجه یکی از روسای قوای کشور بوده است اظهار کرد: این گونه تخریب‌ها مسبوق به سابقه است و همراه با ترور فیزیکی شاهد ترور شخصیتی مسؤولان و دلسوزان انقلاب هم بوده‌ایم.

غلاممحمد زارعی  با بیان این که نمونه‌های زیادی از این ترور شخصیتی را شاهد بوده‌ایم از شهید بهشتی به عنوان مصداق بارز این گونه تخریب‌ها یاد کرد و گفت: آن شهید بزرگوار ابتدا ترور شخصیتی و سپس ترور فیزیکی شد که امام راحل لفظ مظلوم را برای آن شهید والامقام به کار بردند.

نماینده ادوار نهم و دهم مجلس با بیان این که اکنون نیز آیت‌الله لاریجانی و خانواده وی را هدف قرار داده‌اند افزود: این گونه تخریب‌ها برای سلب اعتماد مردم به مسؤولان و در نهایت عدم اعتماد مردم به نظام است و ریشه اصلی آن خارجی و تدارک دیده شده از سوی دشمن خارجی است.

وی جمهوری اسلامی و مسؤولان را آبدیده در برابر چنین گزندهایی دانست و گفت: این تخریب تاثیری در اراده آیت‌الله آملی لاریجانی برای ایستادگی مقابل دشمن و معاندان و بدخواهان و دفاع از ارزش‌ها نخواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت