پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1396 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 24163

در راستای تسریع در استاندارد سازی شبکه برق انجام شد

استاندار خوزستان و هیئت همراه از تجهیزات امکانات و آخرین دستاوردهای علمی برق مشهد+تصاویر

استاندار خوزستان و هیئت همراه از نحوه کار گروه های عملیاتی با خطوط برقدار ، پست های جی آی اس ، دیسپاچینگ مرکز، سامانه اتفاقات برق و آموزگاه عملی صنعت برق مشهد بازدید بعمل آوردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به منظور تسریع در پیشبرد اهداف و برنامه های جاری برق اهواز و در راستای به روز رسانی تجهیزات شبکه برق و انتقال آخرین اطلاعات و تجربیات روز شنبه ۱۵ مهرماه با حضور دکتر شریعتی و هیئت همراه از شبکه برق شهرستان مشهد بازدید بعمل آمد.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل مدیریت بحران استان، ریاست سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان استاندار خوزستان را همراهی نمودند.

دکتر شریعتی ضمن تقدیر از اقدامات خوب و اصولی که در برق مشهد و پست های فوق توزیع انجام شده است بیان داشت: امروز ما در جهت انتقال تجربیات و اطلاعات و دستاوردهای مناسب و قابل تحسینی که توسط شما از سالها قبل تا کنون انجام شده در اینجا حاضر شدیم و امیدواریم با پتانسیلی که در مدیران جدید استان خوزستان سراغ دارم بتوانیم با حمایت دولت تدبیر و امید و راهنمایی ها و همراهی و همکاری شما عزیزان بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به اصلاح و بهینه سازی تجهیزات، تاسیسات و شبکه برق اهواز و استاندخوزستان گام های موثر و ارزنده ای برداشته شود.

در ادامه این ماموریت یک روزه که توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز تدارک دیده شده بود، استاندار خوزستان و هیئت همراه از نحوه کار گروه های عملیاتی با خطوط برقدار ، پست های جی آی اس ، دیسپاچینگ مرکز، سامانه اتفاقات برق و آموزگاه عملی صنعت برق مشهد بازدید بعمل آوردند.

گفتنی ست شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد جز پیشرو ترین شرکت ها در بحث استفاده ازشبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف، کابل روکشدار فشار متوسط و اتوماسیون شبکه برق با بهره گیری در اخرین متدهای روز دنیا می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت