پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مهر 1396 ساعت 03:07:: شناسه خبر: 24294

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:سهمی درکارنیست

ین روزها و بنا بر آنچه مرسوم است،علی محمد احمدی،به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد،در حال بررسی اوضاع برای پی بردن به وضعیت سیاسی ، اقتصادی و مدیریتی استان است تا بتواند ، با اطلاعات دقیق ، اقدامات آتی خود را برنامه ریزی کند.بر همین اساس از همان بدو ورود ، اقدام به برگزاری نشست هایی با مجموعه هایی که متولی مدیریت این مجموعه ها هستند ، نموده است.

پایگاه خبری صدای جنوب
این روزها و بنا بر آنچه مرسوم است،علی محمد احمدی،به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد،در حال بررسی اوضاع برای پی بردن به وضعیت سیاسی ، اقتصادی و مدیریتی استان است تا بتواند ، با اطلاعات دقیق ، اقدامات آتی خود را برنامه ریزی کند.بر همین اساس از همان بدو ورود ، اقدام به برگزاری نشست هایی با مجموعه هایی که متولی مدیریت این مجموعه ها هستند ، نموده است.
به گزارش صدای جنوب،یکی از این نشست ها که دیروز برگزار شد ، دعوت از احزاب سیاسی برای شنیدن نظرات آن ها بود  اما این نشست خیلی زود به حاشیه رفت و به نوعی حواشی بر متن چربید و یاران سیاسی وی (از این جهت که به دولت متصل هستند) شمشیر را از رو کشیده و با صراحت تمام به استاندار ، با رد دعوت وی به این درخواست “نه” گفتند ! تا نشان دهند به چیزی کمتر از خواسته های سیاسی خود قانع نیستند و همان رویه ای که در سال آخر مدیریت خادمی در تقابل ، در پیش گرفتند ، در مورد احمدی هم بپیمایند و از همین اول بر جدی بودن خود تاکید کنند.
در خصوص دلیل نیامدن اصلاح طلبان به نشست استاندار همانگونه که انتظار می رفت ضد و نقیض هایی گفته شد! تا جایی که عده ای عدم حضور را به دعوت نشدن، عده ای به هماهنگی برای نرفتن و عده ای هم اعتراض به شیوه ی دعوت که گویا تلفنی بوده است اعلام کرده اند. اما در صحبت های برخی اصلاحطلبان نکته مهم دیگری هم وجود دارد که نشان می دهد آن ها حاضر به پذیرش هیچ سهمی به غیر از سهم سیاسی نیستند چنانچه که علیرضا کفایی یکی از فعالان اصلح طلب به خبر دنا با اظهار تعجب از دعوت همزمان دو جریان رقیب در یک نشست با حضور استاندار این استان، گفت: از قصد استاندار در برگزاری این نشست به این شیوه و حضور هر دو جریان رقیب سیاسی در یک نشست بی اطلاعم.
این سخن کفایی به این معنی است که در حالتی محترمانه گفته است اصولگرایان و اصلاحطلبان ، نباید با هم در این جلسه باشند و در واقع سهمی نباید داشته باشند.
این فعال اصلاح طلب به نکته ی دیگری هم اشاره کرده و گفته :  با شیوه انتصاب استاندارن توسط وزارت کشور به شدت مخالفم و با تاکید بر اینکه روند انتصاب استاندارن توسط وزات کشور خلاف مسیر رای مردم است ، افزود: تا کنون انتظاراتی که داشتیم محقق نشده است.
کفایی با بیان اینکه شناختی از استاندار فعلی استان نداریم و نمی دانیم از چه طریق به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است، اظهار داشت: برای حمایت یا عدم حمایت شورای هماهنگی اصلاحطلبان از استاندار جدید استان نظاره گر نوع فعالیت و اقدامات آینده وی هستیم.
واقعیت امر این مساله این است که برخی اصلاحطلبان هنوز نپذیرفته اند که روحانی و وزیر کشور تاکنون هیچگونه بحثی از امتیاز ویژه به این جریان نکرده اند و تفسیر رای مردم در ذهن آن ها با آنچه در میان دولتمردان بیان می شود متفاوت است چرا که هم وزیر کشور و هم رئیس جمهور اعلام کرده اند مشی ما فراجناحی ، اعتدال و شایسته سالاری است.البته استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم از همان اول کار به سراغ تنها چیزی که نرفت سیاسی کاری های مرسوم برخی مدیران بود و به واقع کار خود را با شرط نظم ، برنامه و مدیریت صحیح دستگاه ها آغاز کرد تا از همان اول کار ، به مدیرانی که بقای خود را بر سیاست و یا قومیت بنا نهاده اند ، هشداری جدی داده باشد که اینچنین مدیرانی دیوار امن خود را فرو ریخته ببینند و به تکاپو بیفتند!

سخنان استاندار در جمع ائمه جمعه به نوعی پاسخی همراه با موضع قدرت به برخی افراد و جناح ها بود! که گفت : راهبرد سیاسی مجموعه مدیریتی استان و شخص استاندار فارغ از همه مسائل و جناح‌بندی‌های سیاسی و حرکت بر مسیر اعتدال است و انجام هر امری را توأم با تدبیر، عقلانیت و کار کارشناسی دقیق خواهیم پذیرفت.
احمدی با تأکید بر رویه اعتدال‌گرایی در کنار شایسته‌سالاری به‌عنوان استراتژی و راهبرد مدیریتی مورد هدف دولت و وزارتخانه متبوعش نیز گفت: با هر نگاه سیاسی که داشتم از همان بدو ورود به استان آن را کنار گذاشته و تمام دغدغه‌ام را متوجه توسعه و پیشرفت همه جانبه این استان با ظرفیت‌های متعدد قرار داده‌ام.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه زمان خدمت به مردم محدود است، گفت: باید از مسائل، کشمکش‌ها و جدال‌های سیاسی و حاشیه‌ای دوری کرد و از تمامی توان و ظرفیت‌ها در بخش‌های گوناگون ملی و محلی برای پیشبرد و توسعه استان و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بهره برد.
وی بار دیگر بر حفظ وحدت و انسجام توأم با ایجاد تعامل مثبت با گروه‌های مختلف سیاسی، نخبگان، ائمه جمعه و همه دلسوزان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
اقدام دیروز و سخنان امروز احمدی حکایت از این دارد که اولا وی در نظر دارد ، احزاب سیاسی را به جای افراد سیاسی که در استان کهگیلویه و بویراحمد ، مرسوم است در امور کلان دخالت می کنند به عنوان مشاوره وارد گود کند و ثانیا از نظر وی جریان حاکم ، جریان اعتدال است نه جریانی خاص و در مدیریت وی اینگونه نیست که مدیری ضعیف به دلیل تفکر همسو ، مدیریتش تضمین شده است .
 و نکته مهمتر که اساس کار احمدی را تشکیل می دهد و از اول شروع به کار تاکنون ادامه داده است ، قائل شدن حد و مرز برای هر شخص ، مدیر و جریان است و هر کسی که بتواند در مجموعه به صورت هماهنگ پیش رود و کاری در برنامه های پیش بینی شده و رو به جلو انجام دهد مهم است و هر کس دنبال حواشی و امتیازگیری و سیاسی کاری باشد باید در ایستگاه های بعدی پیاده شده و کار را به کاردان بسپارد. و در یک کلام احمدی با دعوت دیروز و سخنان امروز به برخی انحصارطلبان گفت : سهمی در کار نیست!

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت