پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 خرداد 1395 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 2431

سردار نقدی: مقاومت در دزفول دوباره تعریف شد

واژه مقاومت در دزفول تعریف دوباره یافت و مردم این خطه از کشورمان کتاب پر افتخاری از ایستادگی، صلابت، مقاومت را به بشریت عرضه کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اقتصاد مقاومتی به عنوان سرفصل مقاومت یاد و تصریح کرد: واژه مقاومت در دزفول تعریف دوباره یافت و مردم این خطه از کشورمان کتاب پر افتخاری از ایستادگی، صلابت، مقاومت را به بشریت عرضه کردند.

به گزارش صدای جنوب،سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در حاشیه همایش چهارم خرداد روز دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم دزفول همچنین با مقاومت خود درس آزادی، آزادی خواهی و استکبار شناسی را به ما آموختند.
وی با بیان اینکه دشمن بی رحم هیچ احساسی نسبت به انسانیت و حقوق بشر ندارد و از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای سرکوب آزادی خواهان جهان استفاده می کند افزود: در هشت سالی که دزفول زیر بمباران ۱۷۶ موشک دوبرد ، ۴۸۵ حمله هوایی و ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ قرار داشت مدافعان دروغین حقوق بشر حتی یک بیانیه در محکومیت این جنایات صادر نکردند.
وی تاکید کرد مقاومت مردم دزفول درس های بسیاری به ملت ایران آموخت و اینک مقاومت و پایداری مردم دزفول در تاریخ ماندگار شده است.
سردار نقدی افزود: مردم شهری که چهار هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده اند اینک نیز باید وارد عرصه شوند و در میدان فرهنگی و اقتصادی حماسه جدیدی خلق کنند و دزفول همانند دوران دفاع مقدس الگو باشد.
وی در ادامه افزود: ملتی که زیر بمباران سنگین دشمن ایستاد و پایداری کرد تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم دشمن برای آن ها آسان است.
سردار نقدی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس افزود:مردم دزفول با نثار خون هزاران شهید مردانه در مقابل دشمن ایستادند.
وی اظهار کرد:مردم دزفول با مقاومت و پایداری در هشت سال دفاع مقدس به ما درس ایستادگی آموخت و نشان داد کلید پیروزی مقاومت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راه پیروزی را در مسیرهای دیگر جست وجو می کردیم افزود: مقاومت راه پیروزی ملت ایران است.
به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت