پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1396 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 24484

اجرای طرح «دستهای مهربان» در جمعیت هلال احمر کهگیلویه+تصاویر

در طرح«دستهای مهربان» کمک های جمع اوری شده به کودکان مناطق کم برخوردار شهرستان از طریق کاروانهای نیکوکاری بسته بندی و اهداء می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت هفته کودک سومین دوره طرح ملی« دستهای مهربان» در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهارداشت:این طرح با همکاری حوزه جوانان و کانون های غنچه های هلال و توسط مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی همیار با سازمان جوانان هلال احمر با هدف ترویج فرهنگ مهرورزی در بین کودکان و آگاه سازی جامعه هدف از رویکرد این رفتار نوع دوستانه در شهرستان برگزار شده است.
سیدعادل رهبریان افزود:در همین زمینه چادرهایی در میادین شهر و مهدهای کودک جهت جمع اوری کمک های مردمی از جمله اسباب بازی ، کتاب ، کاردستی و غیره برپا شده و کمک های جمع اوری شده به کودکان مناطق کم برخوردار شهرستان از طریق کاروانهای نیکوکاری بسته بندی و اهداء می شود.
رهبریان تصریح کرد جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح قصد دارد برنامه هایی از جمله راهپیمایی نمادین کودکان با در دست داشتن پلاکارد با شعار مرتبط با حقوق کودکان، برپایی کارگاه های نقاشی و نمایش آثار با موضوع بشردوستانه، برپایی فضای دوستدار کودک و عیادت از کودکان بیمار بستری در بیمارستان ها در شهرستان برگزار نماید.

این مسیول درادامه گفت: ﻫﻤﺸﻬﺮﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻃﺮﺡ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ، ﮐﺘﺎﺏ، ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺍﻟﺘﺤﺮﯾﺮ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺪﺍﯾﺎﯼ ﻣﺎﺩﯼ ﻭ ﻣﻌﻨﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﻭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺤﺮﻭﻡ تا ﺗﺎﺭﯾﺦ ۲۱ ﻣﻬﺮ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﻫﻼﻝ ﺍﺣﻤﺮ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ اهدا نمایند.

براساس همین گزارش،هفته کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه ادامه دارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت