پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1396 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 24555

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه:

سیاست در کنار فرهنگ سبب پیشرفت و توسعه جامعه است

انجمن‌های فرهنگی و هنری با نماینده کهگیلویه بزرگ در مجتمع فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست انجمن‌های فرهنگی و هنری با نماینده کهگیلویه بزرگ در مجتمع فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سید ایرج کاظمی جو در این نشست، جهان امروز را جهان فرهنگ دانست و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در دیگر زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیشرفت کنیم باید ابتدا در مسائل فرهنگی گام‌های بنیادین و استوار برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، سیاست در کنار فرهنگ را باعث پیشرفت توسعه یک جامعه عنوان و تصریح کرد: ما برای سیاستی که حساب و کتاب داشته باشد ارزش قائل هستیم.

وی کار فرهنگی را کاری ظریف و پرتلاطم دانست و با بیان اینکه باید پاسخگوی همه حوزه‌های هنری باشیم، گفت: این هنرمندان هستند که سمت و سوی جامعه را در گردنه های مهم مشخص می‌کنند.

کاظمی‌جو خاطرنشان کرد: معضلات و مشکلات هنرمندان شهرستان زیاد هستند و هیچ وقت چیزی را برای خود نخواستند، اگر مشکلی را مطرح می‌کنند کمک به ارتقاء کیفی و کمی فرهنگ شهرستان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از نماینده کهگیلویه و تلاش وی در دیگر حوزه‌ها برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه، خواستار توجه وی به حوزه فرهنگ و هنر شد و بیان کرد: مهم‌ترین خواسته هنرمندان دعوت از مسئولان تاثیرگذار حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان جهت برطرف کردن مشکلات این حوزه و توسعه زیرساخت‌هاست.

براساس همین گزارش؛ در این نشست نمایندگان انجمن‌ها به بیان مشکلات و دغدغه‌های حوزه خود پرداختند و خواستار توجه و پیگیری نیازمندی‌های خود از نماینده کهگیلویه بزرگ شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت