پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1396 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 24591

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام خبرداد/

۳۰مهرماه برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی«مدهامّتان» در چرام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از برگزاری دوازدهمین جشنواره استانی “مدهامتان”به میزبانی چرام خبرداد.

پایگاه خبری صدای جنوب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از برگزاری دوازدهمین جشنواره استانی “مدهامتان”به میزبانی چرام خبرداد.

به گزارش صدای جنوب از چرام ,سعیدخردمندرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از برگزاری دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد استان با نام «مدهامّتان» در چرام خبر داد.

خردمنددر جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد با نام «مدهامّتان» در چرام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآن از پرشورترین و وزین‌‌ترین جشنواره‌‌هایی است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور برگزار می‌‌شود، افزود: این جشنواره بزرگ علاقه‌مندان بسیاری را در بین اعضای کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ؛ شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام و حضور پر‌نشاط‌‌تر اعضای کانون‌‌ها در فعالیت‌‌های قرآنی ملی و بین‌‌المللی را از اهداف جشنواره اعلام کرد.
سعید خردمند از ثبت‌نام ۱۱۰ نفر در دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی«مدهامّتان» خبر داد و ابراز کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت