پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1396 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 24622

روزی که سردار،معلم شد؛

آغاز کلاس های درس دانش آموزان روستای سرگچ دیشموک در مدرسه پیش ساخته/قدردانی هاشمی پور از تلاش رسانه ها درانعکاس محرومیت حوزه انتخابیه

با حضور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و فرماندار کهگیلویه کلاس های درس دانش آموزان روستای سرگچ دیشموک در مدرسه پیش ساخته آغاز گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور نماینده مردم  کهگیلویه بزرگ وفرماندار شهرستان کهگیلویه ومسیولان اداره کل اموزش وپرورش استان ، کلاس های درس دانش آموزان روستای سرگچ دیشموک در مدرسه پیش ساخته آغاز گردید.

سردارعدل هاشمی پور  با ابراز خوشحالی از بابت نصب فضای آموزشی پیش ساخته، نشستن لبخند رضایت بر لبان دانش آموزان و رفع دغدغه تحصیلی آنان گفت: از تلاش رسانه ها در انعکاس محرومیت ها تشکر میکنم و از صبر و استقامت دانش آموزان و اهالی روستای سرگچ سپاسگزارم.

هاشمی پور ضمن طلب دعای خیر در حق افراد خیّر اظهار داشت: سرویس بهداشتی برای مدارس ضروری است و آمار مدارس فاقد این مهم جهت تلاش برای تأمین از سوی خیّرین اعلام گردند.

وی حفظ و نگهداری مدارس پیش ساخته را وظیفه و اولویت دانش آموزان و اهالی روستا دانست و اظهار داشت: امیدوارم دانش آموزان در تحصیل و تهذیب کوشا و جدی باشند.

مدیرکل نوسازی استان در این برنامه گفت: نماینده مردم شریف کهگیلویه در تهیه و تأمین فضاها و تجهیزات آموزشی فراتر از حوزه انتخابیه خود عمل می کند و الحق و الانصاف هرچه داریم از ایشان داریم و صمیمانه سپاسگزاریم.

معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز زحمات و تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ را شایسته تقدیر دانستند و گفتند: از جانب خود و مدیر کل آموزش و پرورش صمیمانه از ایشان تشکر می نماییم.

بخشدار دیشموک نیز عنوان کرد: تشکر ویژه را باید از کسی داشته باشم که مبدع سبک جدیدی در مدیریت و نظارت در کسوت نمایندگی هستند و جای شکر و سپاس دارم و از بابت وجود چنین نماینده دلسوز٬ پیگیر و توانمندی بسیار خوشحالم.

درپایان همه دانش آموزان و اهالی روستا مراتب تشکر و قدردانی خود را از نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار  و خیرین مدرسه ساز ابراز داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت