پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1396 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 24634

آمادگی کامل کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی

با رایزنی های صورت گرفته با کمیته های مختلف تلاش می شود کنگره ای در خور شٱن مرحوم آیت اله ملک حسینی برگزار شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی از آمادگی کامل برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،قائم مقام صداوسیمای استان در جلسه کمیته برگزاری بزرگداشت این کنگره گفت: تاکنون این کمیته ۳ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با زیرمجموعه ها برگزار کرده است.
نوذراستوار با بیان اینکه رسانه ملی در استان کار پخش تیزر در زمینه زمان و مکان برگزاری این کنگره را آغاز کرده است افزود: علاوه بر این صداوسیما ۱ مستند و ۴ کلیپ از زندگی نامه و جایگاه آن فقیه فقید تولید و آماده کرده است.
وی گفت: کار طراحی و تکثیر ۵۰۰ عدد سی. دی هم در این زمینه در دست اجرا دارد.
امین درخشان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از برپایی نمایشگاهی از مجموعه تصاویر زندگی فقهی،سیاسی،فرهنگی، اجتماعی و تاریخی عالم فقید حضرت آیت آلله ملک حسینی در کنار برگزاری این کنگره خبر داد.
مرادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج هم از آمادگی این دانشگاه برای میزبانی این کنگره خبر داد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته با کمیته های مختلف تلاش می شود کنگره ای در خور شان مرحوم آیت اله ملک حسینی برگزار شود.

 

 برپایه همین گزارش،دبیر اجرایی کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله ملک حسینی نیز گفت: به منظور آمادگی بیشتر برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره و تصمیم شورای سیاستگذاری زمان برگزاری این کنگره از ۲۶مهرماه به ۴ آبان ماه تغییر یافت.

رحیمی با بیان اینکه این کنگره به مدت یک روز و با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه یاسوجبرگزار می شود افزود: سخنرانی چند نفر از مدعوین، برگزاری نمایشگاه عکس و آثاری از مرحوم آیت الله ملک حسینی و نیز تجلیل از چهار مقاله برتر و سخنرانی های علمی در وصف شخصیت معنوی، فرهنگی و علمی آن حضرت از مهمترین برنامه های این کنگره است.

وی گفت: به منظور هر چه باشکوه تر برگزار کردن این کنگره ۵ کمیته تبلیغات، پشتیبانی، تشریفات، علمی و اجرایی در استان تشکیل شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت