پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1396 ساعت 00:07:: شناسه خبر: 24651

برگزاری کارگاه آموزش و مهارت های پیش از ازدواج در لنده+تصاویر

کارگاه آموزش و مهارت های پیش از ازدواج در لنده با حضور بیش از۵۰ جوان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارشناس مسئول سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان لنده گفت:  کارگاه دو روزه آموزش مهارت های پیش از ازدواج با حضور جوانان در شرف ازدواج در شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،اله قلی نازی دوک با اشاره به آسیب های ناشی از عدم آگاهی در خصوص مسائل ازدواج جوانان، افزود: یکی از مهمترین چالش هایی که فرا روی جوانان امروزی است عدم آگاهی از مسائل عاطفی، اجتماعی، فرهنگی و سایر موارد مربوط به ازدواج است.

وی اظهار داشت: به منظور فراهم کردن زمینه شناخت بهتر جوانان از مبحث ازدواج با همکاری یکی از موسسات بخش خصوصی کارگاه دو روزه آموزش، مهارت ها و مشاوره پیش از ازدواج در سالن کنفراس شبکه بهداشت شهرستان لنده برگزارشد.

کارشناس مسئول سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: معرفی مهارت‌های پیش از ازدواج، باورهای درست و نادرست در مورد ازدواج، ملاک­های انتخاب همسر، دوره نامزدی و اهداف آن، اشتباهات عمده در هنگام انتخاب همسر، توجه به ویژگی های قابل تغییر و غیرقابل تغییر افراد، اهمیت نشان دادن خود واقعی، کنترل روابط عاطفی و سایر مسائل اجتماعی و فرهنگی دخیل در امر ازدواج از مهمترین مباحثی است که در این کارگاه آموزش داده شد.

نازی دوک اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش نوجوانان و جوانان با آموزش های پیش از ازدواج، کسب مهارت های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج است.

به گزارش وب دا؛ کارگاه دو روزه آموزش مهارت های پیش از ازدواج با حضور ۵۰ نفر از جوانان شهرستان برگزار شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت