پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1396 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 24694

واکنش صریح عدل هاشمی‌پور به سخنان «ترامپ»

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در واکنش به سخنان واهی ترامپ، بیان کرد: تحریم و تروریست عنوان کردن سپاه، برای دشمن کارساز نخواهد بود و این سازمان روز به روز مقتدرتر می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در واکنش به سخنان واهی ترامپ، بیان کرد: تحریم و تروریست عنوان کردن سپاه، برای دشمن کارساز نخواهد بود و این سازمان روز به روز مقتدرتر می شود.

عدل هاشمی پور اظهار کرد: نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملا  مشخص است.

وی افزود: این نقشه راه مهندسی را امام(ره) طراحی کرده است و مقام معظم رهبری(مدظله) ادامه دهنده راه امام (راحل) است، تصریح کرد: دشمنان برای براندازی این نظام از اول انقلاب تا کنون نقشه راهی برای خودشان، ترسیم کردند.

هاشمی پور متذکر شد: دشمن در موقعیت‌های زمانی گوناگون با ترفندهای مختلف وارد عمل شدند و بحث هایی از جمله شبیه سخنان ترامپ، چیز تازه ای نیست.

وی ادامه داد: ترامپ ظبق نقشه از قبل طراحی شده در مقابل ایران حرکت می کند و شیطنت های آمریکا با هیچ دولتی خاتمه پیدا نمی کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: تا ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برقرار است، دشمنی دشمنان همچنان  پابرجا است.

هاشمی پور بیان کرد: دشمن هر روز به یک بهانه از جمله تحریم، تروریست و با مکرهای مختلف قصد  ضربه به ایران اسلامی دارد ولی خداوند متعال جواب دشمنان را به مصداق آیه “مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین” داده است.

وی اذعان کرد: با بصیرت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران همه مکرهای دشمنان نقش بر آب شده است.

هاشمی پور به تحریم و تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ و دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و  گفت: هر جا تحریم شدیم؛ به نفع ما بوده است. تروریست عنوان کردن سپاه، برای دشمن کارساز نخواهد بود و این سازمان روز به روز مقدرتر می شود.

هاشمی پور بیان کرد: عناوین واهی که به سپاه نسبت می دهند هیچ تاثیری بر عملکرد این سازمان نخواهد داشت و مطمئنا این عناوین در آینده هم از سوی دشمنان طرح می شود که به هیچ وجه اثر گذار نخواهد بود.

وی گفت: ترامپ دیوانه وار عمل می کند و مطمئن باشید، با این روند فقط خودش را نابود می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت