پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1396 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 24719

دربازدید معاون وزیرنفت از نمایشگاه شرکت نفت و گاز دراستان فارس مطرح شد:

بیطرف:عملیات اجرایی گازرسانی به دیشموک و چاروسا سال آینده به پایان می رسد

معاون وزیر نفت از نمایشگاه نفت وگاز در استان فارس بازدیدودرغرفه استان کهگیلویه وبویراحمد حضوریافت.

پابگاه خبری صدای جنوب:

در حاشیه  افتتاحیه نمایشگاه گاز و پتروشیمی در استان فارس ، مهندس بیطرف معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پتروشیمی و فناوری ، از غرفه گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید نمود.
مدیر عامل شرکت گاز استان ، در حاشیه این بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه خدمات رسان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.
خبر خوشحال کننده بیطرف برای مردم دیشموک و قلعه رئیسی
مهندس رحمان خادم گفت : از مجموع ۱۷ شهر استان تاکنون ۱۵شهر گاز رسانی شده است که امیدواریم در آینده نزدیک ۲ شهر دیگر استان هم از نعمت گاز برخوردار شوند.
خادم در ادامه افزود : تاکنون ۵۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد، گازرسانی شده است که تا پایان سال آتی ۱۸۲ روستا دیگر گازدار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه به عظیم ترین پروژه ی گازرسانی استان اشاره کرد و گفت: پروژه ی گازرسانی به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی یکی از مهمترین و سخت ترین پروژه ها است که با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی افزود : با اتمام این پروژه ، دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی به همراه ۱۰۸ روستا که شامل ۷هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر جمعیت ، می شود ، گازرسانی خواهند شد.
خادم به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و افزود : این پروژه به صورت EPC در حال اجرا است که شامل ۳۷۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان به بیان دیگر ویژگی های این پروژه پرداخت و گفت : رتبه یک بودن پیمانکار و انجام کار در جبهه های مختلف عملیاتی ، این پروژه را از دیگر پروژه های در حال اجرای استان متمایز کرده است.
خادم در پایان با توجه به صعب العبور بودن مسیر و همچنین ضرورت به بهره برداری رسیدن هر چه سریعتر این پروژه خواستار نگاه ویژه دولت برای اتمام پروژه شد.
پس از پایان توضیحات مهندس خادم ، بیطرف ، معاون وزیر نفت ضمن تشکر ویژه از مدیر عامل و اقدامات جهادی مجموعه شرکت گاز استان، گفت : با توجه به ویژگی های خاص پروژه انتقال گاز به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی و همچنین مطالبه به حق مردم منطقه، از دولت می خواهم که بصورت مجدانه تر پیگیر پروژه باشد .
مهندس بیطرف افزود : با تلاش های صورت گرفته توسط تیم اجرایی پروژه و مدیریت خوبی که در استان صورت می گیرد و همچنین اقداماتی که دولت برای تسریع در اجرای این پروژه انجام خواهد داد ، امیدواریم سال آینده عملیات اجرایی به پایان رسیده و شاهد افتتاح پروژه باشیم.تابناک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت