پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1395 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 2483

اتفاقی نادر در حوزه مدیران کهگیلویه وبویراحمد;

دفاع شجاعانه مدیراستانی درمقابل سخنان غیرواقعی معاون رییس جمهوری

دراتفاقی نادر در استان ،مدیراستانی به سخنان معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری واکنش نشان داد وانها رابی اساس خواند.

خپایگاه خبری صدای جنوب:

دراتفاقی نادر در استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیراستانی به سخنان معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری واکنش نشان داد وانها رابی اساس خواند.

به گزارش صدای جنوب،پس ازسخنان ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی ومناطق محروم  ریاست جمهوری که گفته بود۶۰۰میلیاردریال به توسعه روستاهای کهگیلویه وبویراحمداختصاص یافته است وهمچنین اذعان به اینکه تعاونی‌هایی که به صورت تشکل هستند با مسئولیت پروژه‌ها به هر تعاونی بانوان مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده است، رئیس جهاد کشاورزی استان سخنانی را مطرح کرد که این سخنان به مذاق دکتر رضوی خوش نیامد .

دکترگوهرگانی پس از اتمام سخنان رضوی تاکید کرد : وجود چنین منابعی در استان به هیچ وجه صحت ندارد .

این مسئول گفت : مطالب ارائه شده از سوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صحت نداشته و گفتن این مطالب سبب خواهد شد تعداد زیادی از کارافرینان استان جلوی ادارات برای گرفتن تسهیلات صف بکشند .

وی افزود : بهتر بود دکتر رضوی از ارائه این مطالب خودداری می کردند که سبب بوجود آمدن شبهه برای مردم استان نشود .

در ادامه دکتر رضوی که از این مطالب به شدت عصبانی شده بود مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بوراحمد را به بی خبری از قوانین متهم کرد و افزود : شما بجای اینکه بعنوان سخنگوی استاندر صحبت کنید بهتر است کمی در زمینه مطالب ارائه شده تحقیق نمایید تا در یک همایش مسئول دولت را به دروغگویی متهم نکنید.

بگو مگوهای رئیس جهاد کشاورزی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تا بیرون از سالن همایش نیز ادامه پیدا کرد که با وساطت استاندار و معاونین و دیگر حضار به پایان رسید .

*اختصاص ویاعدم اختصاص چنین بودجه هایی همواره ازسوی مدیران پایتخت نشین درسفربه استان محروم کهگیلویه وبویراحمد گفته می شود اما واقعیت تلخ اینست که پس ازخروج این مدیران ازاستان وبرگشت به تهران بیشتراین سخنان  شعاری بیش نبوده است ،لذا انتظارهست سایرمدیران استانی به جای فکرکردن به صندلی ریاست هماننددکترگوهرکانی حقیقت رابگویندواز مردم محروم استان دفاع نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت