پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1396 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 24878

با حضور رییس شورای شهر و سرپرست شهرداری؛

طرح جامع شهر قلعه رییسی بررسی شد

در طرح جامع شهر قلعه رییسی، نحوه استفاده از زمین‌ها و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، تجاری، خدماتی، صنعتی، اداری و… مشخص می‌شود و خط مشی اصولی و کلی سیاست های شهری تعیین می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز رئیس شورای شهر قلعه رییسی، مهندس مشاور ومهندس طراح  طرح جامع شهری و سرپرست شهرداری این شهر از طرح جامع شهری قلعه رییسی  بازدید و چگونگی این طرح را بررسی نمودند.
به گزارش صدای جنوب،رییس شورای شهرقلعه رئیسی گفت:برنامه ریزی و توسعه شهر با در نظر گرفتن نیازهای اجتماعی و اقتصادی و با هدف به حداقل رساندن مشکلات شهری و پاسخگویی به نیازهای عمومی جمعیت شهری نیازمند به اجرادرامدن طرح جامع شهری است.

زینب مهرجو بااشاره به بافت شهری قلعه رئیسی افزود: طرح جامع شهری قلعه رییسی با هدف مشخص کردن ابزار توسعه و تدوین برنامه برای شهر و همچنین تامین نیازمندی‌های آن بر مبنای پیش‌بینی‌ها و اهداف توسعه شهری وازهمه مهمتر توجه به واقعیت های موجود درحال و آینده تهیه می‌شود.

مهرجو ادامه داد:درواقع در این طرح، نحوه استفاده از زمین‌ها و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، تجاری، خدماتی، صنعتی، اداری و… مشخص می‌شود و خط مشی اصولی و کلی سیاست های شهری تعیین می‌شود.

رئیس شورای قلعه رییسی افزود بااشاره به اهمیت طرح جامع برای شوراوشهردار قلعه رییسی و لزوم همکاری تمامی دستگاه ها خاطرنشان کرد: تأسیسات و تجهیزات شهری و شرایط لازم برای ایجاد آنها، نیازمندی‌های عمومی شهری، تعیین محدوده‌های نوسازی و بهسازی از جمله مواردی هستند که یک طرح جامع باید به آنها توجه کند و همچنین مهندس پیکر افزود نسبت به اجرایی شدن این طرح نیاز به همکاری مردم و هماهنگ بودن اعضاء شورا با این شهرداری داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت