پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1396 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 24962

عذرخواهی مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس از نماینده کهگیلویه؛

سفت و سخت پیگیر پتروشیمی دهدشت هستیم/مردم قدردان هاشمی پور باشند/مسائل را سیاسی نکنید

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس دلایل لغو سفر خود جهت بازدید از پتروشیمی دهدشت را تشریح کرد.

پایگاه خبرصدای جنوب:

هرچندروز گذشته  نماینده کهگیلویه بزرگ  از سفر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در روز چهارشنبه جهت بازدید از پتروشیمی دهدشت خبر داده بود اما بنا به دلایلی این سفر لغو شد.

 

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس  دلایل لغو سفر خود به دهدشت را درگفت وگو با کبنا تشریح کرد.

نژادسلیم در این خصوص اظهار داشت:طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود که ساعت ۹جلسه ای با استاندار در گچساران داشته باشیم و ساعت ۱۱امروز به دهدشت سفر کنیم و بعد از آن به بیدبلند و پرواز به تهران که متاسفانه جلسه شورای اداری گچساران تا ساعت ۱۱:۳۰طول کشید .

وی افزود:بعداز اتمام جلسه استاندار از پروژه ها بازدید داشتند که تا ساعت ۲بعدازظهر امروز گرفتار آنجا بودیم که دیگر نتوانستیم دهدشت بیائیم و زنگ زدیم و از آقای هاشمی پور عذرخواهی کردیم.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه در جلسه با استاندار در گچساران کارهای پتروشیمی دهدشت را هم پیگیری کردیم و مشکل خاصی هم نیست.

نژادسلیم در پاسخ به این سوال که شائبه های در خصوص سفر شما به گچساران و نیامدن به دهدشت طبق قرار قبلی و اطلاع رسانی توسط نماینده کهگیلویه گفت: از رسانه ها می خواهیم این مساله را سیاسی نکنند چرا که ما قول دادیم و سفت و سخت پیگیر پتروشیمی دهدشت هستیم و پیمانکار جدید انشاالله به زودی می آید.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:چون موضوع پتروشیمی دهدشت در گچساران با استاندار بررسی شد از نماینده کهگیلویه هم عذرخواهی کردیم که نتوانستیم بیائیم.

وی با اشاره به حضور شرکت ژاپنی در پتروشیمی دهدشت گفت:لازم است برای مردم بگویم که اگر کاری در سایت صورت نگیرد دلیل بر تعطیلی پروژه نیست بلکه کارهای فنی و مهندسی مراحلی دارد و ۶ماه طول می کشد که باید انجام بگیرد و بعد با توجه به آن کارها و دستگاه های مورد نیاز سفارش داده شود.

وی با اشاره به اینکه فاینانس پتروشیمی دهدشت و منابع ارزی آن پیش بینی شده تصریح کرد:مردم کهگیلویه باید قدردان آقای هاشمی باشند که به طور ویژه پیگیر پتروشیمی دهدشت هستند و کارها به خوبی پیش می رود.

وی در خصوص پیشرفت پتروشیمی بید بلند و گچساران گفت:پالایشگاه بیدبلند بهبهان ۶۰درصد وپتروشیمی  گچساران ۴۰درصد پیشرفت دارد که انشاالله آخرسال ۹۷هردو راه اندازی می شوند.

نژادسلیم در پایان تاکید کرد:دلیل نیامدن ما به دهدشت به علت طولانی شدن جلسه شورای اداری گچساران و همچنین جلسه با دکتر احمدی استاندار تا ساعت ۲بعدازظهر بود و از طرف دیگر پرواز ساعت ۵به تهران بود .

علی یاری زاده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت