پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 25020

بازدیداستاندارومدیرکل فرهنگ وارشادازپروژه پردیس هنری شهرستان گچساران

بازدید استاندار ، تاجگردون نماینده مجلس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پردیس هنری شهرستان گچساران

پایگاه خبری صدای جنوب

بازدید استاندار ، تاجگردون نماینده مجلس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پردیس هنری شهرستان گچساران

به گزارش صدای جنوب،دکتر دهبانی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی،در بازدیدی که به همراه دکتر احمدی استاندار و تاجگردون نماینده مردم  گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهرستانی و استانی از پروژه‌های شهرستان گچساران داشت، در بازدید از پروژه ساختمان پردیس  فرهنگی و هنری گچساران اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است با همین روند به جلو برود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرستان گچساران با توجه به جمعیتش دارای ظرفیت‌های هنری بسیاری است وتصریح کرد: پردیس هنری گچساران دارای ۱۰ هزار متر مربع زمین با  ۶ هزار متر زیر بنا و  هشت سالن است که به عنوان خانه هنرمندان گچسارانی است.

وی با بیان اینکه چنین پروژه‌ای در کشور بی‌نظیر است گفت: قطعا فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری در شهرستان مهم‌ترین خواسته هنرمندان گچسارانی است و می‌تواند تضمین کننده آینده باشد.

دهبانی با اشاره به ساختمان پردیس هنری در این شهرستان عنوان کرد: این ساختمان دارای ۸ سالن موسیقی، سینما، تئاتر، همایش، گالری، کنفرانس، نگارخانه، موزه، سینما تکس و سالن‌های ۱۵۰ و ۴۰۰ نفری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ٢۵ درصد دارد، ابراز کرد: برای ساخت ستون‎‌های این ساختمان مبلغ چهار میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ ١٣ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان به احداث این ساختمان تخصیص داده شده، خاطرنشان کرد: در سالجاری مبلغ ۶ میلیارد تومان برای احداث این ساختمان اختصاص یافته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت