پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1396 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 25099

بخشدار سرفاریاب مطرح کرد:

لزوم توجه بیشتر مسئولان و خیرین برای نوسازی و تجهیز برخی مدارس سرفاریاب

بخشدارسرفاریاب گفت:برخی ازمدارس این بخش باتوجه به فرسودگی وعمربالا نیازمند نوسازی هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدرسه سه کلاسه دهنو اسلام آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و تا پایان آبان ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید .
بخشدار سرفاریاب در بازدید از این مدرسه به خبرنگار صدای جنوب گفت:بنا به به وضعیت نامناسب ساختمانهای برخی مدارس سرفاریاب از ابتدای حضوردر این مسئولیت در بازدیدهایی که از مدارس داشتم وهمچنین باتوجه به فرسودگی وعمر بالای  ساختمان های برخی مدارس سرفاریا پیگیر احداث مدارس جدید شدم.

غلام حسن آتش سودا افزود:به یاری خدا و به لطف و همت مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان برخی مدارس ازجمله مدرسه راهنمایی شهیدبازگیر بیدانجیر ، مدرسه ابتدایی چالباغ بیدانجیر که در کانکسی مجهز مستقر شد ، مدرسه میثم دهنو و مدرسه سه کلاسه ابتدایی سادات امامزاده علی(ع) را توانستیم بازسازی کنیم و انها را مجهز با سیستمهای سرمایشی و گرمایشی روز دراختیار دانش آموزان عزیز قرار دهیم .
بخشدار سرفاریاب در مورد اعتبار مدارس دهنو اسلام آباد و سادات با تشکر از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و خیرینی که بخشی از هزینه های این مدرسه  را متقبل شدند افزود : مدرسه دهنو اسلام آباد با ۲۶۰ متر زیربنا دارای سه کلاس درس ، نمازخانه ، دفتر مدیران می باشد که حدود ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار این مدرسه را خیرین تخصیص داده اند و بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان را آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تامین کرده اند.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین درباره زمان تعریف شده جهت احداث این مدرسه  با اعلام رضایت از پیمانکار گفت : زمان تعریف شده برای تکمیل پروژه شش ماه بوده که باتوجه به تلاش آقای پناهنده این مدرسه یک‌ماه زودتر از زمان تعیین شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب مدارس ابتدایی تلوندی ، ۱۲ فروردین اسلام آباد مشایخ، مدرسه ابتدایی روستای عزیزی ، مدارس ابتدایی و راهنمایی روستای مندان و چند روستای دیگر را نیز فرسوده اعلام کرد و خواهان توجه مسئولان و خیرین شد تا  این مدارس  نوسازی شوند.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت