پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1395 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 2513

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی‌(ره) :

حضور مردم فقط راهپیمایی کردن نیست/وقت انست که بابرهم زنندگان سخنرانی ها برخوردشود/اخلاق درکشور ما کمرنگ شده است

اگر امام می‌گوید دست و بازوی یک بسیجی را می‌بوسم؛ نه اینکه دست یک جناح خاص را مدنظر داشته باشند بلکه به معنای آحاد مردم است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کسانی نباید با جو‌سازی بگویند راه امام همان است که ما می‌گوییم، پس مجاز هستیم به کسی که به‌گونه‌ای دیگر فکر می‌کند حمله کنیم.
به گزارش صدای جنوب،دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی‌(ره) درنشست خبری تاکید کرد:وقت آن است که با برهم زنندگان سخنرانی‌ها برخورد شود.

محمد علی انصاری گفت: از نگاه برخی افراد حضور مردم یعنی راهپیمایی و رأی دادن و نهایت اینکه در جاهایی هم حق داشته باشند در امور صنفی خود دخالت کنند اما مطمئنا روح حضور مردم این نیست و تفسیری غیر از تفسیر امام که مردم را ولی نعمت خود می‌داند نمی‌تواند درست باشد. اگر امام می‌گوید دست و بازوی یک بسیجی را می‌بوسم؛ نه اینکه دست یک جناح خاص را مدنظر داشته باشند بلکه به معنای آحاد مردم است.

وی افزود: تفسیر و تحلیل نابه‌جا از انقلاب اسلامی به اینکه یک انقلاب سخت، کوبنده و با عدم تحمل مخالف از برنامه‌های دشمن است. اگر این تحلیل را بپذیریم مجادلات بیهوده در کشور شکل می‌گیرد. اگر از اخلاقی بودن انقلاب دفاع نکنیم و جامعه خشن شود و ما اجازه تعدی به حریم خصوصی افراد را بدهیم و به یکدیگر برچسب بزنیم، این چیزی است که دشمن به‌دنبال آن بوده و هست. سال چهارمی است که در نشست‌های خود می‌گویم اخلاق در کشور ما کمرنگ شده است. آن اخلاقی که پیامبر گرامی اسلام‌(ص) به‌خاطر آن مبعوث شده را کمتر مشاهده می‌کنیم. البته حس برادری هست؛ اما وقتی که می‌خواهد به رفتار بدل شود کمبودهای فراوان داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت