پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1396 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 25184

فرماندار کهگیلویه:

سوخت مورد نیاز بخش دیشموک و چاروسا قبل از شروع بارندگی تامین شود

بخشدار مرکزی کهگیلویه با توجه به شانه خالی کردن تعاونی روستایی در بحث توزیع سوخت، عنوان کرد: این اداره باید سیاست های کلی خود را اجرا و خدمت به شهروندان را دست کم نگیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه کمیته سوخت کهگیلویه درحالی برگزار شد که گویا تعاون روستایی انطور که باید نتوانسته نقش خودرا درتامین سوخت موردنیاز مناطقی چون دیشموک وقلعه رییسی به جااورد.

متاسفانه روند تغییرات در این اداره سبب شده که مدیران یکی پس ازدیگری کارنامه ضعیفی برجای گذارند و صندلی های خود راترک کنند.

برهمین اساس،علی پوزش در جلسه کمیته سوخت شهرستان با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شرایط خاص و پراکندگی کهگیلویه، اظهار داشت: قبل از شروع بارندگی ها تدابیر لازم اندیشیده شود.

فرماندار کهگیلویه شرایط خاص دیشموک و قلعه رئیسی را یادآور شد و عنوان کرد: باید قبل از اینکه مشکلی برای این دو بخش به وجود آید، سوخت مورد نیاز آن ها تامین شود.

پوزش خواستار پیگیری دستگاه های متولی خصوصا بخشداران نسبت به تهیه سوخت شد و تصریح کرد: متولیان امر نسبت به وظایف خود در تامین سوخت کاهلی نورزند که در شرایطی قرار گیریم نشود کاری انجام داد.

در ادامه شرمت الله حسینی پرور ضمن ابراز گلایه از بی تفاوت بودن تعاون روستایی و عاملین سوخت گفت: کار تعاون روستایی چیست؟ چهار تعاونی دارد و به هنگام توزیع نفت، اگر کم آوردند بی تفاوت از کنار این مسئله می گذرند.

بخشدار مرکزی کهگیلویه با توجه به شانه خالی کردن تعاونی روستایی در بحث توزیع سوخت، عنوان کرد: این اداره باید سیاست های کلی خود را اجرا و خدمت به شهروندان را دست کم نگیرد.

 

امیرحسین سبزی پور نیز  اظهار داشت: استان ما آخرین استان در کشور است که از سال ۹۲ تاکنون دو مرحله کالابرگ تمدید کردیم و با وجود اینکه به همه بخشداری ها نامه زدیم اما هیچ اقدامی نکردند.

رییس پخش فراورده های نفتی کهگیلویه با بیان اینکه کالابرگ به تعداد کافی وجود دارد، گفت: یک هزار و ۴۱۳ کالابرگ در قلعه رئیسی و بیش از ۲۵۰ مورد در دیشموک توزیع کردیم.

سبزی پور از آمادگی این اداره نسبت به توزیع نفت سفید در شهرستان و بخش های آن خبر داد و تصریح کرد: در قلعه رئیسی ۸۲هزار لیتر، ۶۰ هزار لیتر در دیشموک، بخش مرکزی کهگیلویه ۱۰۰هزار لیتر و ۷۲هزار لیتر برای عشایر توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فراورده های نفتی هیچ گونه مشکلی برای تامین سوخت در شهرستان ندارد، عنوان کرد: منتظر دستور تعاون روستایی هستیم و هر لحظه دستور دهند نفت را به آخرین نقطه شهرستان انتقال خواهیم داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت