پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1395 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 2529

ارزوهای مهندس جهانگیرحبیبی تحقق می یابد;

خوشحالم که همه یک صداشده اند/ضرورت انجام ۴کار اساسی

همه کمک کنید این چهار کار انجام شود: ۱_شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر به شهرهای دهدشت، چرام، سوق ، لنده و روستاهای مسیر از سد کوثر.۲-اتمام طرح ابرسانی کشاورزی دهدشت غربی (سوق و چنگلوا ) ۳- تکمیل مطالعه طرح تامین آب کشاورزی ۲۵ هزار هکتار دشتهای دهدشت، چرام، کلاچو،کلایه ،بردیان و … از رودخانه مارون (سد مارون دو یا آبریز) ۴- تغییر کارفرما و تکمیل مطالعات سد بالیاب (صیدون ).

پایگاه خبری صدای جنوب:

وزیرنیروبه همراه نماینده کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی صبح پنج شنبه ازبعضی طرح های ابی این شهرستان دیدن کرد وازنزدیک درخصوص روند اجرایی وبهره برداری این طرح هادرسریع ترین زمان ممکن بامسئولان شهرستان مشورت نمود.

درهمین زمینه مهندس جهانگیرحبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران و ازفرزندان کهگیلویه بزرگ درپیامی ازاین سفروتصمیمات اتخاذشده استقبال نمود.

دراین پیام امده است:

از تصمیمات امروز خبر سفر وزیر محترم نیرو و هیئت همراه به کهگیلویه را خواندم و بسیار خوشحال شدم که مباحث و دغدغه های اصلی منطقه در حوزه آب مطرح شده است. به همین دلیل به عنوان کسی که همیشه آرزو داشتم که روزی این اقدامات در منطقه انجام شود، بر خود لازم میدانم که اولا از وزیر محترم نیرو و مدیرعامل محترم منابع آب ایران و هیئت همراه بخاطر اینکه رنج این سفر را تحمل کردند و قولهای همکاری و پیگیری که دادند تشکر کنم. ثانیا از استاندار محترم، فرماندار محترم کهگیلویه، نماینده محترم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده، مدیرعامل محترم اب استان و همکارانشان، اصحاب رسانه،بخصوص خبرنگاران دلسوز ایسنا و خبرگزاری فارس و همه کسانیکه آنها را نمی شناسم ولی دغدغه اجرای طرحهای تامین آب منطقه را دارند صمیمانه تشکر میکنم و خوشحالم که بعد از سالها که بنده به هر کسی که دسترسی داشتم و به هر شکلی که تونستم تلاش کردم که توجیه کنم که چهار کار اساسی و زیربنایی لازم است در این منطقه در حوزه آب انجام شود و برای اولین بار است که یک صدا از زبان این عزیزان انجام این چهار کار از وزیر محترم نیرو خواسته شده. مجددا از همه آنهایی که دلشان برای منطقه میسوزد خواهش میکنم که همه کمک کنید این چهار کار انجام شود: ۱_شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر به شهرهای دهدشت، چرام، سوق ، لنده و روستاهای مسیر از سد کوثر.۲-اتمام طرح ابرسانی کشاورزی دهدشت غربی (سوق و چنگلوا ) ۳- تکمیل مطالعه طرح تامین آب کشاورزی ۲۵ هزار هکتار دشتهای دهدشت، چرام، کلاچو،کلایه ،بردیان و … از رودخانه مارون (سد مارون دو یا آبریز) ۴- تغییر کارفرما و تکمیل مطالعات سد بالیاب (صیدون ). در پایان به عنوان یک برادر کوچکتر که اندک تجربه و اطلاعاتی در حوزه آب دارم از همه فرهیختگان و مردم منطقه خواهش میکنم که به دور از هرگونه تعصب قومی و منطقه ای و سیاسی برای کمک به تسریع در انجام این اقدامات از مسیر قانونی و کارشناسی، صادقانه ضمن حمایت از نماینده محترم و مسئولین خودتان ، مطالبه انجام این چهار اقدام را هم از آنها داشته باشید . مطمئنا بنده هم از هیچ کوششی در این رابطه دریغ نمیکنم.
با تشکر-

جهانگیر حبیبی

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران

ششم خرداد نود و پنج

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت